کد خبر : 9979
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
-

سرمایه بیش از ۴۰۰ میلیون دلاری فرهنگیان در معرض تهدید؛

قطع خوراک پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بیکاری ۶۰۰ نفر

قطع خوراک پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و بیکاری ۶۰۰ نفر
بوشهرنیوز: به نظر می رسد در سالی که به مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری مزین شده و تلاش و تاکید دولت بر راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است، قطع خوراک تولیدکنندگان فعالی همچون شرکت کیمیای پارس خاورمیانه منطقی و اصولی نبوده و به نوعی خلاف سیاست های کلی کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، از شرکت پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه خبر می رسد خوراک این واحد پتروشیمی ظهر امروز توسط شرکت پتروشیمی دماوند با همکاری شرکت گاز استان بوشهر قطع شده است.

 

این واحد پتروشیمی که در آن ۶۰۰ نفر به طور مستقیم اشتغال دارند، زیرمجموعه هلدینگ پتروفرهنگ بوده و با سرمایه گذاری صندوق فرهنگیان ایجاد شده است.

 

به نوشته نفت نما، خوراک شرکت متانول ساز کیمیای پارس خاورمیانه در حالی توسط پتروشیمی دماوند به بهانه بدهی قطع شده که چندی پیش رییس جمهور برای حمایت از تولید اعلام کرده بود هیچ واحد تولیدی به دلیل بدهی نباید تعطیل شوند.

 

به نظر می رسد در سالی که به مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری مزین شده و تلاش و تاکید دولت بر راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است، قطع خوراک تولیدکنندگان فعالی همچون شرکت کیمیای پارس خاورمیانه منطقی و اصولی نبوده و به نوعی خلاف سیاست های کلی کشور و نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

از طرفی این واحد پتروشیمی با سرمایه گذاری بیش از ۴۰۰ میلیون دلار از محل صندوق فرهنگیان ایجاد شده و به نوعی می توان گفت فرهنگیان زحمتکش صاحبان اصلی آن هستند و قطع خوراک آن می تواند آسیب جدی به سرمایه های این قشر زحمتکش وارد کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان