کد خبر : 10827
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
-

حکمِ پردردسر؛

انصاری نیک و انتصابی حاشیه دار در پتروشیمی بندر امام

انصاری نیک و انتصابی حاشیه دار در پتروشیمی بندر امام
بوشهرنیوز: به نظر می رسد در صورت صدور حکم انتصاب برای فرجی در یکی از جایگاه های مهم و حساس پتروشیمی بندر امام، دردسرها و حاشیه های جدیدی برای سپهدار انصاری نیک، مدیرعامل این شرکت پتروشیمی ایجاد شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، شنیده ها حاکیست سیاوش فرجی، رییس خدمات عملیات غیرصنعتی ماهشهر قرار است به عنوان معاون خدمات و پشتیبانی پتروشیمی بندر امام منصوب شود.

 

انتصابی که انتقاداتی را در پی داشته است زیرا این حوزه نیازمند مدیری توانمند، باتجربه و دارای سابقه مرتبط بوده که بتواند از پسِ مسائل و مشکلات ریز و درشت آن برآید.

 

انعقاد قرارداد با شرکت مجید برای خریدِ آنلاینِ البسه از طریق پتروکارت و برآورده نکردن انتظارت مردم در استفاده از پتانسیل و ظرفیت استان خوزستان به ویژه شهرستان ماهشهر توسط فرجی از جمله مواردی است که موجب شد برخی انتقاداتی را علیه وی مطرح کنند.

 

همچنین وجود مشکلات و نابسامانی هایی در اماکن مهمی مانند فرودگاه ماهشهر، شهرک بعثت و هتل ها در دوران ریاست فرجی بر خدمات عملیات غیرصنعتی ماهشهر از موارد دیگری است که برخی اعتقاد دارند وی در صورت انتصاب به سمت معاون خدمات و پشتیبانی پتروشیمی بندر امام نتواند آنطور که باید، موفق عمل کند.

 

به نظر می رسد در صورت صدور حکم انتصاب برای فرجی در یکی از جایگاه های مهم و حساس پتروشیمی بندر امام، دردسرها و حاشیه های جدیدی برای سپهدار انصاری نیک، مدیرعامل این شرکت پتروشیمی ایجاد شود./نفت نما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان