کد خبر : 6714
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
-

حکم انفصال از خدمت مدیرعامل آب و برق خوزستان ابلاغ شد

حکم انفصال از خدمت مدیرعامل آب و برق خوزستان ابلاغ شد
دادگستری خوزستان در نامه‌ای به وزارت نیرو خواستار اجرای حکم سه سال انفصال از خدمات دولتی برای مدیرعامل شرکت آب و برق خوزستان شد. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- دادگستری خوزستان خواستار اجرای حکم سه سال انفصال از خدمات دولتی برای مدیرعامل شرکت آب و برق خوزستان شد.

در این نامه خطاب به تقی زاده معاون وزارت نیرو، آمده است: فرهاد ایزدجو به اتهام استنکاف از انجام دستور قضایی محکوم به ۳ سال انفصال از خدمات دولتی گردید؛ دستور فرمایید چنانچه نامبرده در آن وزارت یا سازمان‌های دولتی وابسته اشتغال داشته باشد به مدت سه سال منفصل گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، چندی پیش در پی شکایت یک شرکت خصوصی از مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، فرهاد ایزدجو به سه سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شد.این حکم در شعبه ۲۴ دادگاه تجدید نظر خوزستان بررسی و رای آن به صورت قطعی صادر شده است.

بنا به گفته محمد امین مفرج مدیر دفتر حقوقی سازمان آب و برق خوزستان در دهه ۸۰ یک شرکت خصوصی برای تاسیس کارگاه و فعالیت در اراضی حریم یکی از سدهای استان مجوزی اخد کرده بود و به دلایل حفاظتی سازمان نمی‌توانست با فعالیت کارگاه مزبور موافقت نماید، از این رو آن شرکت در مقابل سازمان در دیوان عدالت اداری شکایت کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان