کد خبر : 8146
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
-

ماجرای یک بخشنامه عجیب در منطقه آزاد اروند/اسکندری:معاون توسعه منطقه خارج از اختیاراتش عمل کرد

ماجرای یک بخشنامه عجیب در منطقه آزاد اروند/اسکندری:معاون توسعه منطقه خارج از اختیاراتش عمل کرد
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت:دستورالعمل صادره در حوزه اختیارات مدیرعامل بوده و معاون توسعه مدیریت بدون هماهنگی با بنده این بخشنامه داخلی را صادر کرده است. ؛

به گزارش بوشهرنیوز- روزهای اخیر تصویری از نامه‌ای با موضوع منع بیان مسائل اداری با مدیران و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند در بستر فضای مجازی منتشر شد.

محمدرضا اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در واکنش به انتشار تصویر مکاتبه داخلی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند مبنی بر عدم گفت‌وگوی شخصی کارکنان این سازمان با مدیرعامل، معاونین و مدیران در خارج از چارچوب اداری، اظهار داشت: دستورالعمل صادره در حوزه اختیارات مدیرعامل بوده و معاون توسعه مدیریت بدون هماهنگی با بنده این بخشنامه داخلی را صادر کرده است.

وی افزود: رویکرد بنده ارتباط بی واسطه با کارکنان و البته عموم شهروندان منطقه بوده است و در همین زمینه نشست‌های صمیمی و چند دیدار مردمی نیز برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند همچنین با اشاره به‌ اینکه به محض اطلاع از نامه صادره توسط معاون توسعه مدیریت تذکر لازم به‌صورت شفاهی به وی ابلاغ شده است، گفت: صدور چنین بخشنامه و دستورالعمل‌هایی اساساً در اختیار مدیرعامل سازمان بوده و هیچ‌یک از معاونین سازمان امکان ایجاد دستورالعمل‌های مستقل و سلیقه‌ای ندارند.

وی تصریح کرد: روند دیدارهای عمومی بصورت متوالی از سوی بنده و سایر معاونین و مدیران نیز دائماً انجام می‌شود و رویکرد قطعی ما از ابتدا بر دسترسی عمومی به مدیران سازمان بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان