کد خبر : 10028
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
-

قابل توجه مسئولین ارشد استان؛

دهن کجی برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر به دولت مستقر

دهن کجی برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر به دولت مستقر
بوشهرنیوز: به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، این حرکت های خزنده در راستای به چالش کشیدن دولت و مجلس انقلابی بیشتر نیز شود.؛

بوشهرنیوز- مدیران برخی دستگاه های اجرایی استان بوشهر با بعضی انتصابات خود به تفکر جریان سیاسی حاکم بر دولت دهن کجی می کنند.

 

مدیران این دستگاه ها که از لحاظ فکری به دولت قبل وابسته هستند در انتصابات معاونین خود بی پروا همفکران و هم جریان های خود را بر مسند معاونت رسانده و نیروهای حامی دولت را حذف می کنند.

 

در تازه ترین این اقدامات سخیف و زننده، یکی از مدیران اقتصادی استان بوشهر در انتصاب معاونینش از جریان فکری مقابل دولت استفاده کرده است.

 

با نگاهی به معاونین این دستگاه اقتصادی مشاهده می شود از مدیر این مجموعه گرفته تا معاونین تاثیرگذار آن، هیچ‌کدام اعتقادی به برنامه های دولت سیزدهم ندارند.

 

جالب این که برخی از این معاونین در سمت های قبلی خود، بلافاصله پس از روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی برکنار شده بودند اما اکنون پس از گذشت دو سال، دوباره به مسند قدرت بازگشته اند.

 

به نظر می رسد با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس دوازدهم، این حرکت های خزنده در راستای به چالش کشیدن دولت و مجلس انقلابی بیشتر نیز شود.

 

شایسته است مسئولین استان بوشهر به ویژه استاندار و معاون سیاسی استانداری در ماه های منتهی به انتخابات عنایت بیشتری به این موضوع داشته باشند و اجازه ندهند برخی مدیران فرصت طلب با پشت کردن به آرمان های دولت مستقر و مجلس انقلابی، زمینه حضور نیروهای نزدیک به خود را در دولت و مجلس آینده فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان