کد خبر : 10050
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
-

از تخریب ها چه کسانی سود می برند؛

درک نادرست از سخنان استاندار بوشهر و هجمه به محمدی زاده

درک نادرست از سخنان استاندار بوشهر و هجمه به محمدی زاده
بوشهر نیوز: منتقدین که ظاهراً درک درستی از سخنان محمدی زاده نداشتند آگاهانه یا ناآگاهانه شروع به تخریب وی کرده و اینطور وانمود کردند که قرار است اعتبارات شورای راهبردی از جنوب استان به سایر نقاط سرازیر شود.؛

بوشهرنیوز؛ به قلم سردبیر- روز پنج شنبه، ۱۱ آبان‌ماه سال جاری، استاندار بوشهر در نشست با رسانه ها در پاسخ به خبرنگاری که درمورد دلیل حاضر نشدن فرمانداران چهار شهرستان جنوبی در جلسه شورای راهبردی پرسیده بود، با انتقاد از شیوه دعوت این شورا از فرمانداران گفت که اگر بازهم به همین روش فرمانداران را به جلسه دعوت کنند اجازه نمی دهم آن ها در این جلسات حاضر شوند.

 

از سوی دیگر احمد محمدی زاده با انتقاد از نحوه توزیع اعتبارات توسط شورای راهبردی اطهار داشت: هزینه کردها باید با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه، معاون امور عمرانی استانداری و با مدیریت نماینده عالی دولت در استان بوشهر باشد.

 

سخنی بسیار سنجیده، منطقی، صحیح و بر اساس اصول مدیریتی.

 

پس از سخنان استاندار بوشهر بود که موجی از هجمه ها و فشارها به سمت مدیر ارشد استان سرازیر شد.

 

منتقدین که ظاهراً درک درستی از سخنان محمدی زاده نداشتند آگاهانه یا ناآگاهانه شروع به تخریب وی کرده و اینطور وانمود کردند که قرار است اعتبارات شورای راهبردی از جنوب استان به سایر نقاط سرازیر شود.

 

استاندار بوشهر در نشست با خبرنگاران اعلام کرد که شورای راهبردی نباید بدون هماهنگی با مرکز استان پروژه تعریف کند بلکه باید به طور هماهنگ با سازمان برنامه و بودجه و معاونت امور عمرانی استانداری ابتدا پروژه های نیمه تمام منطقه را به پایان برساند و سپس با مدیران استان برای آغاز پروژه های جدید هماهنگ باشد.

 

به نظر نمی رسد سخن استاندار برای خدمات رسانی شرکت های پتروشیمی به جنوب استان بوشهر مشکلی ایجاد کند که اینگونه برخی اشخاص در فضای مجازی به تخریب محمدی زاده روی آورده اند.

 

تا پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم و قرار گرفتن محمدی زاده به عنوان استاندار بوشهر در راس مدیریت استان، اکثر نخبگان، سیاسیون، فعالین اجتماعی، رسانه ها و مردم از ضعف و ناتوانی مسئولین در قبال شرکت های نفتی و پتروشیمی مستقر در استان بوشهر گلایه می کردند اما اکنون که استاندار این استان در حال چانه زنی و قدرت نمایی برای پاسخگو کردن غول های نفتی حاضر در منطقه است اما به نظر می رسد برخی در درون استان این موضوع را برنتافته و با تخریب مدیر ارشد استان درصدد تضعیف موقعیت وی هستند.

 

ناگفته پیداست هر چقدر استاندار بوشهر بتواند از موضع قدرت با شرکت های پتروشیمی منطقه رفتار کرده و آنان را پاسخگو کند برای توسعه و پیشرفت کل استان بوشهر و همچنین مناطق پیرامونی شرکت های نفتی و پتروشیمی از شمال تا جنوب استان بهتر بوده و شایسته است از نخبگان گرفته تا سیاسیون، فعالین اجتماعی و رسانه ها و همچنین آحاد مردم از آن حمایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان