کد خبر : 10080
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
-

آقای رضایی! تا حالا کجا بودید؛

پس از توزیع شیرخشک آقای معاون مقابل دوربین قرار گرفت

پس از توزیع شیرخشک آقای معاون مقابل دوربین قرار گرفت
بوشهرنیوز: پرسشی که مطرح است اینکه چرا در این مدت دکتر رضایی برای آرامش خانواده هایی که نگران نوزادان و خردسالان خود بودند مقابل دوربین ها قرار نگرفته و سکوت اختیار کرده بود.؛

بوشهرنیوز- معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: پس کمبود‌های دو ماهه شیر خشک، در هفت روز گذشته بیش از ۳۱ هزار قوطی شیر خشک در داروخانه‌های استان پخش شده و اکنون کمبودی نیست.

 

یحیی رضایی افزود: هم مواد اولیه تولید شیر خشک به کشور وارد شده که تولید را ۶۰ درصد افزایش می‌دهد و هم از ۶ نشان تجاری دیگر غیر از نشان‌های کنونی، واردات شیر خشک انجام می‌شود که بخشی از آن اکنون در گمرک در قرنطینه هستند و بر پایه قول سازمان غذا و دارو در ماه آینده وضعیت شیر خشک خیلی بهتر از اکنون می‌شود.

 

وی درباره این موضوع که برخی از هم‌استانی گلایه‌مند هستند که در شهر آنان شیر خشک نایاب است و تنها در مرکز استان پیدا می‌شود، اظهار داشت: شیر خشک در استان بوشهر بر پایه جمعیت توزیع می‌شود و، چون سهمیه‌های شهرستان‌ها همه در یک روز توزیع نمی‌شود ممکن است در یک روز در شهری شیر خشک وجود نداشته باشد، اما در روز دیگر وجود دارد

 

مشکل نبود شیرخشک از اسفندماه سال گذشته آغاز شده و اگرچه هرازچندگاهی نیز توزیع شده است، اما به راحتی در دسترس مردم قرار نگرفت.

 

این مشکل در دو ماه گذشته بیشتر شد تا جایی که اخیرا خبرنگار پایگاه خبری بوشهرنیوز در نشست خبرنگاران با استاندار با انتقاد از وضعیت موجود خواستار ورود مدیر ارشد استان به این موضوع شد.

 

احمد محمدی زاده نیز در همان جلسه به معاونین خود دستور داد تا این مشکل را از طریق دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

 

اکنون اما با گذشت حدود یک هفته معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با قرار گرفتن در مقابل خبرنگاران از توزیع ۳۱ هزار قوطی شیرخشک در این استان خبر داد.

 

پرسشی که مطرح است اینکه چرا در این مدت دکتر رضایی برای آرامش خانواده هایی که نگران نوزادان و خردسالان خود بودند مقابل دوربین ها قرار نگرفته و سکوت اختیار کرده بود.

 

متاسفانه مسئولین در زمان بروز مشکلات سعی می کنند از قرار گرفتن در برابر خبرنگاران یا رسانه ها خودداری کرده و از پاسخ‌گویی طفره بروند و به جای آن در زمان حل شدن مشکلات ولو به صورت مقطعی مقابل دوربین ها حاضر شده و موفقیت ها را به نام خود ثبت کنند.

 

باید دید آیا قصه پرغصه شیرخشک نوزادان در استان بوشهر دست از سر والدین برخواهد داشت یا این که رفع این معضل توسط مسئولین مقطعی بوده و باز هم شاهد چنین مشکلات تلخی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان