کد خبر : 10098
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵
-

آقای استاندار! جلوی فاجعه را بگیرید؛

اتاق اصناف بوشهر برای تحمیل گرانی بر بازار کمر همت بست

اتاق اصناف بوشهر برای تحمیل گرانی بر بازار کمر همت بست
بوشهر نیوز: مشخص نیست اتاق اصناف بوشهر با چه استدلالی می خواهد دست به چنین اقدام عجیبی بزند اما باید به مسئولین ارشد استان گفت در صورت انجام چنین افزایش نرخی، گرانی دامن مردم مرکز استان را خواهد گرفت.؛

بوشهرنیوز- مدارکی در اختیار خبرنگار پایگاه خبری بوشهرنیوز قرار گرفته که نشان می دهد اتاق اصناف بوشهر تصمیم دارد در جلسه روز چهارشنبه، ۱۷ آبان ماه سال جاری حق عضویت سالانه واحد‌های صنفی را تا مبلغ سه میلیون تومان افزایش دهد.

 

این در حالیست که تاکنون حق عضویت سالیانه حداکثر تا ۳۵۰ هزار تومان بوده و بر اساس قانون می توان در هر سال تا ۲۰ درصد این مبلغ را افزایش داد.

 

گفته می‌شود اتاق اصناف بوشهر تصمیم دارد این مبلغ را به یکباره تا ده  برابر افزایش دهد.

 

سال گذشته نیز اتاق اصناف بوشهر برای کسانی که تصمیم به دریافت پروانه کسب دارند حق آموزش را از ۲۰۰ هزار تومان به ۷۵۰ هزار تومان افزایش داد.

 

این در حالیست که چنین مبلغی هم اکنون در تهران و بسیاری از شهرهای کشور از جمله اردبیل ۲۰۰ هزار تومان است.

 

مشخص نیست اتاق اصناف بوشهر با چه استدلالی می خواهد دست به چنین اقدام عجیبی بزند اما باید به مسئولین ارشد استان گفت در صورت انجام چنین افزایش نرخی، گرانی دامن مردم مرکز استان را خواهد گرفت.

 

شایسته است استاندار بوشهر و معاون سیاسی امنیتی استانداری پیش از تصویب این پیشنهاد در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از آن جلوگیری کرده و ضمن تذکر به مسئولین اتاق اصناف از آن ها بخواهند افزایش نرخ ها را همچون دیگر نقاط کشور محاسبه کرده تا بیش از این بر مردم مظلوم شهر بوشهر گرانی تحمیل نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان