کد خبر : 10104
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
-

با نگاهی به این روزهای فضای مجازی؛

نظرسنجی های دروغین

نظرسنجی های دروغین
بوشهر نیوز: البته مردم آگاه استان بوشهر در حوزه های مختلف از برخی پشت پرده ها آگاه بوده و به ماهیت گردانندگان بعضی گروه ها در شبکه های واتس آپی آشنا هستند و به درستی از پول های کلانی که در حوزه رسانه و شبکه های مجازی هزینه می شود، اطلاع دارند.؛

بوشهرنیوز- این روزها برخی گروه ها در فضای مجازی به ویژه واتس آپ با نظرسنجی های شبهه دار سعی دارند بر ذهن مخاطبین درمورد میزان رای آوری کاندیداهای احتمالی مجلس دوازدهم در حوزه های مختلف استان بوشهر تاثیر بگذارند.

 

برخی نظرسنجی های این گروه ها که به شدت با واقعیت فاصله دارد نشان می دهد دست اندرکاران این شبکه ها اهداف خاصی را دنبال می کنند.

 

شنیده های بوشهرنیوز حاکیست، چندتن از نامزدهای احتمالی و متمول مجلس دوازدهم از حوزه های مختلف استان بوشهر با صرف هزینه های هنگفت در فضای مجازی سعی دارند نتایج واقعی بعضی نظرسنجی ها را هم تغییر دهند.

 

اگرچه در انتخابات پیش رو در برخی از حوزه های انتخاباتی ممکن است رقابت تنگاتنگی بین نامزدها ایجاد شود اما در حال حاضر به دلیل این که هنوز کشور حالت انتخاباتی به خود نگرفته است و مردم درگیر زندگی روزمره خود هستند نمی توان به نظرسنجی های فرمایشی اعتماد کرد.

 

قطعا بعداز احراز صلاحیت ها و با نزدیک شدن به زمان انتخابات بسیاری از این نظرسنجی های فرمایشی نیز دچار تغییر خواهد شد.

 

البته مردم آگاه استان بوشهر در حوزه های مختلف از برخی پشت پرده ها آگاه بوده و به ماهیت گردانندگان بعضی گروه ها در شبکه های واتس آپی آشنا هستند و به درستی از پول های کلانی که در حوزه رسانه و شبکه های مجازی هزینه می شود، اطلاع دارند.

 

به هر حال، نتایج و آمارهای ساختگی در شبکه های واتس آپی موضوعی نیست که مردم به آن ها استناد کنند زیرا نظرسنجی می بایست بر پایه علمی و توسط متخصصین این حوزه صورت بگیرد که با نگاهی به نظرسنجی های منتشرشده مشخص می شود این گونه نظرسنجی ها از ارزش علمی برخوردار نبوده و نمی توان به آن ها اعتماد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان