کد خبر : 10324
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۷
-

با نگاهی بر انتصابات دکتر ملکی زاده؛

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روی خط اصلاحات

دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روی خط اصلاحات
بوشهر نیوز: به نظر می رسد با گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم اما دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنان توسط نیروهای وابسته به دولت روحانی اداره شده و ظاهراً در بر روی همان پاشنه می چرخد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، عزل و نصب های هدفدار در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر موجب نگرانی و اعتراض بسیاری از نیروهای انقلابی در درون و خارج از این مجموعه استان شده است.

 

پس از انتصاب حیدر عزیزنژاد به عنوان سرپرست سازمان بهزیستی استان بوشهر، خبر رسید اکرم فرهادی از نیروهای مورد حمایت اصلاح طلبان به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر منصوب شده است.

 

به نظر می رسد با گذشت دو سال از روی کار آمدن دولت سیزدهم اما دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همچنان توسط نیروهای وابسته به دولت روحانی اداره شده و ظاهراً در بر روی همان پاشنه می چرخد.

 

در حالی که در درون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیروهای انقلابی توانمندی مشغول به فعالیت هستند اما انتصاب اکرم فرهادی، همسر محسن صحرانورد، مشاور اجرایی و رییس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شبهاتی را در بین مردم از لحاظ انتصابات فامیلی و سیاسی در درون این مجموعه ایجاد کرده است.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که از زمان روی کار آمدنش تاکنون با شدیدترین انتقادات در حوزه عزل و نصب ها مواجه بوده است اینبار نیز در انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه توسط جبهه انقلاب نمره قابل قبولی نگرفته است که باید دید واکنش مدیر ارشد استان بوشهر به این تغییرات چه خواهد بود؟

 

هر چند که احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر در نشست خبری خود اعلام کرده بود که با عزل و نصب های درون مجموعه ای در دستگاه های مختلف ارتباطی نداشته و آن را در حیطه اختیارات مدیران دستگاه ها می داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان