کد خبر : 10405
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۵:۵۱
-

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله نمازی

پیام تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت آیت‌الله نمازی
بوشهرنیوز: رئیس جمهور در پیامی درگذشت حضرت آیت‏‌الله نمازی «رحمت الله‌ علیه» را به حوزه‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، بیت مکرم، شاگردان و علاقمندان آن مرحوم تسلیت گفت. ؛

به گزارش بوشهرنیوز، دکتر سید ابراهیم رئیسی با تسلیت درگذشت حضرت آیت‌‏الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه» تصریح کرد: این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، درکنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‏‌های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‌‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

 

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم پارسا، حضرت آیت‏‌الله عبدالنبی نمازی «رحمت الله‌ علیه»، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و اندوه خاطر شد.

 

این روحانی مجاهد و انقلابی که از مبارزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بود، پس از کسب فیض از محضر اساتید بزرگ حوزه‌‏های علمیه نجف اشرف و قم، در کنار ترویج و تبیین معارف اسلامی و تربیت طلاب و شاگردان، با قبول مسئولیت‌‏های مختلف قضایی، سیاسی و فرهنگی از جمله دادستانی کل کشور، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه کاشان، خدمات ماندگاری از خود برجا گذاشت که یقیناً توشه‌‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

 

اینجانب ضایعه فقدان این عالم وارسته را به حوزه‏‌های علمیه، مجلس خبرگان رهبری، شاگردان، علاقه‌مندان به‏ ویژه بیت مکرم و سایر بازماندگان آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‏نشینی با ائمه اطهار علیهم‏ السلام را مسألت دارم.

 

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان