کد خبر : 10448
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
-

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن؛

پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
بوشهر نیوز: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، با صدور پیام تبریکی، مردم را به حضور باشکوه در راهپیمایی این روز دعوت کرد؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پیام سخاوت اسدی آمده است:

 

۲۲ بهمن یادآور حماسه ها، رشادت ها و شهامت های ملتی است که سال ها حق و حقوقشان توسط استکبار جهانی پایمال شده و سرمایه ها و داشته های آنان به غارت رفته بود.

 

در این روز، ملت ستم دیده و زجر کشیده ایران اسلامی پس از سال ها مبارزه موفق شدند یکی از مستبدترین و دیکتاتوری تربن‌ حکومت های تاریخ معاصر را سرنگون کنند.

 

رژیم منحوس پهلوی که با پشتوانه آمریکا و انگلیس و همپیمانان آن ها به عنوان ژاندارم منطقه مردم عزیز کشورمان را به خاک و خون می کشید در این روز بزرگ و تاریخی توسط جوانان غیور و غیرتمند کشورمان سرنگون شد تا خط بطلانی بر سال ها تحقیر، تهدید و تبعیض توسط این رژیم مستبد باشد.

 

انقلاب اسلامی با زنده کردن اعتماد به نفس و عزت ملی به ما نشان داد که برای توسعه و پیشرفت کشورمان می بایست به خودمان تکیه کنیم و از تخصص، تجربه و داشته های جوانان این مرز و بوم بهره ببریم.

 

امروز پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، کشورمان در تولید علم و ثروت از کشورهای برجسته جهان محسوب شده و در حوزه های بهداشت و درمان، نانو، هوا و فضا، نفت و گاز و انرژی و ده ها مورد دیگر دنیا را به تحسین خود واداشته است.

 

در حوزه گاز، تمدن عظیم صنعتی شکل گرفته در منطقه ویژه پارس ماحصل اعتماد به جوانان و متخصصین کشورمان در سال های پس از پیروزی انقلاب بوده که امروز این منطقه را به قطب انرژی ایران تبدیل کرده است.

 

معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و سپس مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی) به ما نشان دادند که تنها راه نجات کشور از وابستگی و عقب ماندگی، خودباوری، اعتماد به نفس و اتکای به جوانان متخصص و دانشمند این مرز و بوم است.

 

امروز استکبار جهانی از توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان توسط جوانان غیرتمند این آب و خاک ناراحت و نگران بوده و به همین دلیل با انواع و اقسام تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه درصدد ضربه زدن به استقلال و امنیت کشور است.

 

در ۴۵ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از هر زمانی به اتحاد، همبستگی و همدلی نیاز داریم تا بتوانیم با گذر از پیچ مهم تاریخی که رهبر فرزانه انقلاب بارها بدان اشاره داشتند به آینده ای روشن برسیم، بنابراین روز ۲۲ بهمن با حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز، با رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان می کنیم تا ضمن ناامید کردن دشمنان این کشور به جهانیان اثبات کنیم که ملت مسلمان و خداجوی ایران همچنان پای عهد و پیمان خود با انقلاب اسلامی ایستاده و علی رغم تمامی سختی ها، مشکلات و تحریم هایی که استکبار جهانی برای ما ایجاد کرده اند اما هیچ خللی در عزم و اراده این ملت برای رسیدن به اهداف واقعی و والای آن ایجاد نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان