کد خبر : 10462
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
-

شورای مرکزی ائتلاف در استان بوشهر جبران کند؛

اشتباهات عجیب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برخی شهرستان های استان بوشهر

اشتباهات عجیب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برخی شهرستان های استان بوشهر
بوشهرنیوز: لج و لجبازی و خودمحوری بعضی روسای شورای ائتلاف در برخی شهرستان ها نشان می دهد این شوراها از خرد جمعی خارج و به سمت و سوی فردمحوری آن هم با محوریت ریاست شوراها تغییر مسیر داده اند.؛

بوشهرنیوز- اخیرا برخی شهرستان های استان بوشهر با برگزاری جلساتی که حاشیه هایی هم به دنبال داشت، نامزدهای مورد حمایت خود را به شورای ائتلاف مرکزی در استان بوشهر اعلام کردند.

 

لیست های ارائه شده به مرکز که انتقادات بسیاری هم به آن وارد شد نشان داد در برخی شهرستان ها این انتخاب ها به سمتی رفته است که نیروهای انقلابی را دچار نگرانی کرده است.

 

حضور یکی از روسای شورای ائتلاف یکی از شهرستان ها مدت ها پیش از اعلام نظر رسمی این شورا در کنار یکی از کاندیداها و انتشار عکس های متعدد از این دو در کنار عدم حضور بعضی نمایندگان فعلی مجلس در جلسات شورای ائتلاف شهرستان ها و مسائلی از این دست در برخی حوزه ها نشان داد که اگر شورای مرکزی در استان بوشهر چاره ای برای آن نیندیشد در روز انتخابات موجب سردرگمی رای دهندگان انقلابی و سپس شکست جبهه انقلاب در برخی حوزه ها محتمل خواهد بود.

 

لج و لجبازی و خودمحوری بعضی روسای شورای ائتلاف در برخی شهرستان ها نشان می دهد این شوراها از خرد جمعی خارج و به سمت و سوی فردمحوری آن هم با محوریت ریاست شوراها تغییر مسیر داده اند.

 

البته اینگونه اشتباهات و خودمحوری ها در انتخابات دوره گذشته در استان بوشهر به جهت بعضی اختلافات در شهرستان ها و در نهایت مرکز استان نیز روی داد که در نهایت با اعلام نظر شورای مرکزی ائتلاف در کشور مواجه و تغییراتی در لیست استان صورت گرفت.

 

اکنون نیز به نظر می رسد تاریخ در حال تکرار است و پیشنهاد می شود شورای ائتلاف استان بوشهر برای جلوگیری از تفرقه و گمراهی مردم به ویژه نیروهای انقلاب با انتشار لیست واحد اشتباهات شوراهای ائتلاف شهرستان ها را جبران کرده و زمینه انتخاباتی پرشور و بدون حاشیه را برای دوستداران نظام و در نهایت پیروزی جبهه انقلاب فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان