کد خبر : 10473
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
-

حسینی بوشهری: ؛

حمایت از رهبری یکی از نقش‌های مهم مجلس خبرگان است

حمایت از رهبری یکی از نقش‌های مهم مجلس خبرگان است
بوشهرنیوز: نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه این مجلس یک رکن اساسی در کشور است، گفت: حمایت از رهبری یکی از نقش‌های مهم این مجلس به شمار می رود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم شنبه شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات مردم پر جنب و جوش باشند و احساس خستگی نکنند.

 

وی افزود: هنگامی که مردم خواسته‌ها و درد دل‌های خود را با مطرح می کند بسیار شیرین است پس باید مشکلات مردم را بشنویم و برای حل آن تدبیر کنیم.

 

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان این انقلاب به دنبال دلسرد کردن و عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند اما ملت ما چشم و گوش شان به رهبری است و پای کار انقلاب هستند.

 

حسینی‌بوشهری ادامه داد: انسان تا هنگامی که در این دنیا زندگی می کند، باید در برنامه هایش افق های دور را ببیند و از تلاش و کوشش کوتاهی نکنند.

 

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه داشتن حسن تدبیر و برنامه ریزی سبب پایداری زندگی انسان می شود، گفت: داشتن برنامه در زندگی یک کار کلیدی به شمار می رود و افرادی که دچار روزمرگی می شوند، افق ‌های میانه و دور را نمی بینند.

 

وی افزود: برخی ممکن است در زندگی شان برنامه ریزی داشته باشند اما اگر همراه با تدبیر نباشد، نمی توانند موفق شوند.

 

به نوشته ایرنا، نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: انسانی که یقین پیدا می کند عمر جاودان دارد با برنامه ریزی پیش می رود و در جهت ارتقا مسائل دنیایی اش فروگذاری نمی کند.

 

حسینی بوشهری تصریح کرد: اگر مسئولین یک قدم برای باز شدن گره‌های مردم بردارند، مردم نیز چندین گام بر خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان