کد خبر : 10477
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
-

مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان عنوان کرد؛

حمل و نقل ریلی یکی از ارزان ترین، مطمئن ترین و ایمن ترین راه انتقال کالا

حمل و نقل ریلی یکی از ارزان ترین، مطمئن ترین و ایمن ترین راه انتقال کالا
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان، حمل و نقل ریلی را یکی از ارزان ترین، مطمئن ترین و ایمن ترین راه انتقال کالا و خدمات عنوان کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، دکتر پویان جمشیدی در حاشیه جلسه مجمع عمومی شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین سالروز میلاد مبارک حضرت ولی عصر(عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج)گفت: حمل و نقل ریلی در انتقال کالا به ویژه در مواقعی که حمل جاده ای از امنیت کافی برخوردار نیست بهترین گزینه است.

 

وی حمل و نقل ریلی را یکی از شاخص های توسعه یافتگی کشورها عنوان کرد و ابراز داشت: کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی، ایمنی بالا، کاهش مصرف سوخت و … از جمله موارد مهمی هستند که توسعه حمل و نقل ریلی را بیش از پیش ضروری ساخته است.

 

جمشیدی به افزایش جمعیت کشورها اشاره کرد و گفت: با توجه به نیاز انتقال ایمن، ارزان و سریع کالاها بیش از هر زمانی حمل و نقل از طریق خطوط ریلی احساس می شود.

 

وی به موقعیت خاص جغرافیایی و ژئوپلتیکی کشورمان اشاره و بر لزوم توسعه خطوط ریلی و حمل بار تاکید کرد.

 

جمشیدی ادامه داد: وسعت زیاد ایران در کنار قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب و دسترسی به آب های آزاد و همچنین کشورهای آسیای میانه و قفقاز، اتصال بین شرق و غرب و به طور کلی قرار داشتن در مسیر چهار راه ریلی دنیا موجب شده تا سرمایه گذاری در این بخش مورد توجه جدی قرار بگیرد به طوری که یکی از محورهای اصلی برنامه توسعه ششم کشور بوده و مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: درآمدهای ارزی کشور باید صرف کارهای زیربنایی از جمله حمل و نقل ریلی و جاده ای شود که این موضوع بیانگر درک صحیح و بالای مقامات عالی کشور به توسعه خطوط است و همه مسئولین از دولت گرفته تا نمایندگان مجلس باید آستین ها را بالا زده و زمینه تحقق آن را فراهم کنند.

 

گفتنی است در جلسه مجمع عمومی شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان که صبح روز دوشنبه، هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد صورت های مالی این شرکت پس از قرائت گزارش حسابرس و بازرس مستقل قانونی تصویب شد.

 

در این جلسه که به ریاست دکتر علی اکبر شعبانی فرد و با حضور مصطفی کاظمی و بابک مظفری به عنوان ناظر اول و دوم برگزار شد، دکتر پویان جمشیدی، مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان نیز دبیری این مجمع را برعهده داشت.

 

بر اساس تصمیم مجمع، این شرکت مکلف به خرید واگن های باری و توسعه فعالیت های خود در انجام خدمات بازرگانی و تامین قطعه برای شرکت های ریلی زیر مجموعه هلدینگ بین المللی توسعه ترابر ایرانیان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان