کد خبر : 10480
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
-

دعوتِ مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان از مردم برای حضور پای صندوق های رای

دعوتِ مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان از مردم برای حضور پای صندوق های رای
بوشهرنیوز: مدیرعامل شرکت بین المللی توسعه ترابر ریلی ایرانیان با صدور پیامی از مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای در انتخابات روز جمعه، ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت کرد. ؛

به گزازش بوشهرنیوز، در پیام دکتر پویان جمشیدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در کشور اسلامیِ ما مظهر مردم سالاری دینی است.

 

رهبر معظم انقلاب دو کلمه‌ جمهوری و اسلامی را وابسته به انتخابات دانسته و فرمودند که اگر انتخابات در کشور نباشد یا موجب دیکتاتوری می شود و یا هرج و مرج.

 

روز جمعه، ۱۱ اسفندماه دو انتخاب مهم درپیش داریم. یکی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دیگری مجلس شورای اسلامی.

 

هر کدام از این انتخابات کارکرد مهم و خاص خود را دارند و به همین دلیل دشمنان نظام و انقلاب از مدت ها قبل سعی کردند با تهمت ها و تخریب ها علیه مسئولین نظام در کنار تشویق مردم به عدم حضور پای صندوق های رای، مشارکت عمومی را پایین آورده تا بدین طریق بتوانند مشروعیتِ نظام جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی زیرسئوال ببرند.

 

قطعا مردم آگاه و بصیر کشور پهناور اسلامیمان روز جمعه با حضور گسترده خود پای صندوق های رای، پاسخ قاطع و محکمی به استکبار جهانی و حامیان آن ها خواهند داد و بار دیگر اثبات خواهند کرد که علی رغم تمام فشارها، سختی ها و مشکلات اما تا پای جان، تمام قد پشتِ نظامِ خود ایستاده و با انتخاب صحیح و اصلح، زمینه تشکیل مجلسی مقتدر، کارآمد و توانمند را فراهم خواهند ساخت.

 

بدیهی است تک تک آرایی که در صندوق ها ریخته می شود تیری در قلب دشمنانی خواهد بود که امنیت، آرامش و آسایش ملت عزیز و بزرگ ایران را نمی خواهند، بنابراین وظیفه همه ماست با حضور گسترده پای صندوق های رای و بالا بردن مشارکت، موجب ناامیدی و یاس دشمنان این آب و خاک شده و در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان