کد خبر : 10489
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
-

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس خبر داد؛

افزایش ۴ برابری مشارکت صنعتگران منطقه ویژه پارس در انتخابات

افزایش ۴ برابری مشارکت صنعتگران منطقه ویژه پارس در انتخابات
بوشهرنیوز: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از افزایش چهار برابری مشارکت صنعتگران این منطقه در انتخابات امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز سخاوت اسدی در نشست با حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به هجمه هایی که دشمنان انقلاب برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی وارد کردند، اظهار داشت: خوشبختانه در انتخابات اخیر باید گفت که انقلاب، نظام و مردم پیروز شدند.

 

وی ادامه داد: با هجمه های سنگینی که دشمنان آغاز کرده بودند بیم آن می رفت که مشارکت پایین باشد اما به لطف خداوند سبحان و به مدد خون شهداء، مردم مشارکت خوبی در انتخابات داشتند.

 

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس میزان مشارکت صنعتگران این منطقه را بالا دانست و افزود: خوشبختانه میزان مشارکت همکاران ما در بخش صنعت در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ به نسبت سال ۱۳۹۸ چهار برابر شده است.

 

وی با قدردانی از مدیران عامل شرکت های مختلف صنعتیِ فعال در منطقه ویژه پارس ابراز داشت: این میزان مشارکت به واسطه تلاش تک تک مدیران عامل شرکت های حاضر در این منطقه بوده است.

 

اسدی به تشکیل صف های طولانی در برخی شرکت های پتروشیمی در روز رای گیری اشاره کرد و افزود: این صف ها در بعضی شرکت ها تا پس از اذان مغرب نیز ادامه داشت.

 

 

در ادامه جلسه مدیر روابط عمومی و تشریفات سازمان منطقه ویژه پارس از انتشار پیام هایی در ۳۴ فرودگاه کشور برای مصرفه بهینه و صرفه جویی گاز خبر داد.

 

سید محمد باقر یوسف زاده به هماهنگی با صدا و سیمای مرکز استان بوشهر اشاره کرد و گفت: قرار است برنامه ای با عنوان شکوهِ پارس از صدا و سیما پخش شود که در آن تلاشِ جهادگرانِ اقتصادی روی صحنه خواهد رفت.

 

وی از تداوم این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان