کد خبر : 10508
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
-

استاندار ورود کند؛

در ادارات استان بوشهر چه خبر است؟

در ادارات استان بوشهر چه خبر است؟
بوشهرنیوز: به نظر می رسد آش در برخی ادارات استان بوشهر آنچنان شور شده که نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد و با تذکر و هشدار نمی توان وضعیت برخی دستگاه های اجراایی را سروسامان داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، مسئولین یکی از سازمان های عریض و طویل استان بوشهر در بهمن ماه امسال، با نصب پلاکاردی عجیب و در خور تامل، دهه فجر را به مردم تبریک گفتند.

 

ظاهرا در ساختمان یکی از معاونت های این سازمان، در پیام تبریک دهه مبارک فجر، به جای استفاده از عکس آیت الله رییسی، به عنوان رییس جمهور از تصویر رییس دولت اصلاحات استفاده شده بود.

 

اگرچه تاکنون بارها توسط رسانه های انقلابی استان بوشهر هشدارهای لازم به برخی انتصابات در بعضی دستگاه های اجرایی استان از جمله این سازمان داده شده است اما رفتار مسئولین در برخی ادارات نشان می دهد اوضاع در این سازمان ها تا چه اندازه بغرنج است.

 

به نظر می رسد آش در برخی ادارات استان بوشهر آنچنان شور شده که نیاز به تغییر و تحول اساسی دارد و با تذکر و هشدار نمی توان وضعیت برخی دستگاه های اجراایی را سروسامان داد.

 

البته با انتخاب جعفر پورکبگانی به عنوان منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی انتظار می رود بساط برخی مخالفین تندروی دولت سیزدهم در بعضی دستگاه ها و ادارات مرکز استان که اکثر مدیریت ها و معاونت ها را در دست گرفته اند، جمع شود که باید دید تعامل بین نماینده مردم در مجلس آینده و نماینده دولت در برابر چنین موضوعاتی چگونه خواهد بود؟

 

گفتنی است مسئولین این سازمان به ویژه معاون مربوطه در واکنش به انتقادات صورت گرفته توپ را به زمین آبدارچی انداخته و اعلام کرده که نصب پلاکارد رییس دولت اصلاحات اشتباه وی بوده است در حالی که چنین اتهام زنی هایی به دیگران برای فرار از پاسخگویی بوده و نشان می دهد این گروه حاضرند برای پیشبرد اهداف خود حتی دیگران ولو کارکنان خدوم و بی پناه زیرمجموعه خود را قربانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان