کد خبر : 10554
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
-

با نگاهی به وضعیت نامساعد جوی؛

لزومِ ورودِ دادستانی به سهل انگاری مسئولین و مردم در ساحل بوشهر

لزومِ ورودِ دادستانی به سهل انگاری مسئولین و مردم در ساحل بوشهر
بوشهرنیوز: به نظر می رسد دستگاه های متولی نظارت در سواحل را به حال خود رها و عادت کرده اند که پس از وقوع هر حادثه ناگواری، آن را به زمین یکدیگر انداخته و با مقصر جلوه دادن دیگران صورت مسئله را پاک کنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در حالی که طی چند روز گذشته به دلیل کمبود و حتی نبودِ امکانات ایمنی از یک سو و رعایت نکردن توصیه های هواشناسی توسط مسافرین از سوی دیگر شاهد مرگ و میر چندتن از مسافرین در سواحل استان بوشهر بوده ایم اما همچنان سهل انگاری هایی هم از جانب مسئولین و هم مردم مشاهده می شود که شایسته است دادستانی بوشهر با ورود به صحنه مانع از تکرار اتفاقات ناگوار گذشته شود.

 

اگرچه به دلیل نامساعد بودن هوا، وضعیت دریا برای شنا مناسب نبوده و حتی به مدت چهار روز دریابست اعلام شده است اما با مشاهده برخی نقاط در شهر بوشهر و سایر نقاط استان مشاهده می شود مردم با نادیده گرفتن هشدارها، خود را در معرض غرق شدن و مرگ احتمالی قرار می دهند.

 

صبح امروز پنج شنبه، نهم فروردین ماه ۱۴۰۳ در ساحل بوشهر از جمله جفره نه تنها برخی مسافرین در حال شنا بودند بلکه بعضی شناورها از جمله قایق های موتوری نیز بدون استفاده از جلیقه نجات و سایر امکانات ایمنی بعضی مسافرین را سوار بر قایق ها کرده و در میان آب های خروشان جولان می دادند.

 

به نظر می رسد دستگاه های متولی نظارت در سواحل را به حال خود رها و عادت کرده اند که پس از وقوع هر حادثه ناگواری، آن را به زمین یکدیگر انداخته و با مقصر جلوه دادن دیگران صورت مسئله را پاک کنند.

 

با نگاهی به وضعیت اسفناک کنونی باید گفت دادستانی بوشهر می بایست هر چه سریع تر با ورود به صحنه و تذکر جدی به دستگاه های متولی مانع از تکرار حوادث ناگوار چند روز قبل شده و اجازه ندهد برخی سهل انگاری ها موجب تلخ کردن کام مسافرین و شهروندان بوشهری در آغازین روزهای سال ۱۴۰۳ شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان