کد خبر : 10600
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۴۹
-

غلامحسین زارعی تکذیب کرد؛

هیچ رسانه یا گروهی ندارم/رسانه ها برای اتحاد دشتی و تنگستان به شایعات دامن نزنند

هیچ رسانه یا گروهی ندارم/رسانه ها برای اتحاد دشتی و تنگستان به شایعات دامن نزنند
بوشهرنیوز: وی از رسانه ها خواست برای حفظ اتحاد و یکپارچگی شهرستان های دشتی و تنگستان به شایعات مطرح شده در فضای مجازی که هیچ سندیتی ندارد، دامن نزنند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پی شایعات منتشرشده توسط برخی شبکه های مجازی به ویژه واتس آپی درمورد انتساب بعضی از گروه های مجازی به منتخب دشتی و تنگستان، غلامحسین زارعی این خبرها و شایعات را از اساس تکذیب کرد.

 

منتخب مردم دشتی و تنگستان در مجلس دوازدهم گفت: تاکنون هیچ گروه خبری چه در واتساپ، چه تلگرام و دیگر پیام رسان های داخلی و خارجی راه اندازی نکرده ام.

 

زارعی در پاسخ به خبرنگار بوشهرنیوز مبنی بر این که برخی گروه های خبری، بعضی نوشته ها در شبکه های مجازی را منتسب به شما می دانند، با رد این شایعات اظهار داشت: بنده به احترام نماینده فعلی دشتی و تنگستان، نه تنها هیچ رسانه ای را راه اندازی نکرده بلکه از انتصاب و معرفی رییس دفتر و دیگر همکارانم در مجلس دوازدهم نیز خودداری و آن را به آغاز مجلس جدید موکول کردم.

 

وی همچنین از رسانه ها خواست برای حفظ اتحاد و یکپارچگی شهرستان های دشتی و تنگستان به شایعات مطرح شده در فضای مجازی که هیچ سندیتی ندارد، دامن نزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان