کد خبر : 2469
تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲:۵۰
-

« مزدک‌ها » را دریابید

« مزدک‌ها » را دریابید
بوشهرنیوز: به‌نظر می‌رسد که مرکز صیانت و نیز مرکز گزینش صداوسیما باید به رصد بازتاب‌های مهاجرت مزدک میرزایی بپردازد تا افرادی که قابلیت و استعداد تکرار اقدام میرزایی را دارند بهتر بشناسد.؛

به گزارش بوشهر‌نیوز، در روزهای گذشته خبر پیوستن مزدک میرزایی گزارشگر ورزشی به شبکه اینترنشنال وابسته به رژیم ظالم آل‌سعود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده منتشر شد.

خبری که در همان ابتدا نه تایید و نه تکذیب شد، اما پس از آن با حمایت برخی از افراد و سکوت معنادار میرزایی صحت و سقم آن تایید شد.

با گذشت چند روز از عزیمت مزدک میرزایی به خارج از کشور، این اتفاق همچنان بازتاب‌ها و واکنش‌های بسیاری درپی داشته است. یکی از این بازتاب‌ها، حمایت برخی از همکاران میرزایی از اقدام وی در خروج از کشور و پیوستن به رسانه‌ای وابسته به رژیم آل‌سعود است.

یکی از محورهای این رسانه وابسته به آل سعود تجزیه ایران به حساب می‌آید و به دنبال این هستند که ایران در آرمان و سیاست‌های خود شکست دهند و از این هدف شوم خود هیچ ابایی ندارند.

برخی از افراد و همکاران میرزایی پا را از همدلی با این مجری فراتر گذاشته و به وی حق داده‌اند! این درحالی است که اقدام وی یک خیانت و وطن‌فروشی آشکار به‌حساب می‌آید و قابل توجیه نیست.

اکنون این مسئله، فرصتی را برای رسانه ملی در جهت شناخت بهتر نیروهای سازمانی خود ایجاد کرده است تا مدیران ارشد این سازمان مزدک‌های دیگر را دریابند.

به‌نظر می‌رسد که مرکز صیانت و نیز مرکز گزینش صداوسیما باید به رصد بازتاب‌های مهاجرت مزدک میرزایی بپردازد تا افرادی که قابلیت و استعداد تکرار اقدام میرزایی را دارند بهتر بشناسد.

گفتنی است مزدک میرزایی بخشی از پول صداوسیما را بابت مستند ساخته نشده و تعدادی از فیلم‌های آرشیوی رسانه ملی را به لندن منتقل کرده است.

این مسئله مهم نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد و مسؤولان مربوطه در صورت صحت این امر واکنش‌های لازم و قاطع را از خود نشان دهند.

هنرمندان عرصه‌های مختلف صدا و سیما باید بدانند که فرزندان ایران هستند و به دلیل محبت‌های مردم است که به این درجه و مرحله رسیده‌اند و باید در رفتار و کردار خود دقت لازم و مراقبت ویژه را داشته باشند.

چراغ سبز نشان دادن به دشمنان ملت در هر زمینه‌ای به منزله خیانت به آرمان‌های انقلاب و نظام و دهن‌کجی به خون هزاران شهید پاک و والامقام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان