کد خبر : 2503
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۵۵
-

افتخارآفرینی با والیبال / بودجه مسئولان برای فوتبال

افتخارآفرینی با والیبال / بودجه مسئولان برای فوتبال

به گزارش بوشهرنیوز، والیبال ایران باز هم حماسه خلق کرد، حماسه‌ای از جنس ایستادگی و تلاش و همت بالای این بار با جوانان ورزیده و پرتلاش و آینده‌دار! تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان که در کشور بحرین در حال برگزاری است به مصاف ایتالیا رفت و این

به گزارش بوشهرنیوز، والیبال ایران باز هم حماسه خلق کرد، حماسه‌ای از جنس ایستادگی و تلاش و همت بالای این بار با جوانان ورزیده و پرتلاش و آینده‌دار!

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ سال جهان که در کشور بحرین در حال برگزاری است به مصاف ایتالیا رفت و این دیدار نفس گیر و حساس را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد.

شاگردان عطایی برای اولین بار در تاریخ این پیکارها به فینال رسیده بودند و موفق شدند با تاریخ سازی عنوان قهرمانی را بدست آورند.

سروقامتان جوان ایران موفق شدند در ست‌های دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷، سوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ به پیروزی برسند و در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و چهارم ۲۵ بر ۲۲ را واگذار کردند.

تیم ایران یک بار هم در این مسابقات در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل ایتالیا قرار گرفته بود اما با نتیجه ۳ بر یک مغلوب این تیم شده بود و با پیروزی امروز به نوعی انتقام خود را از لاجوردی‌پوشان گرفت.

بهترین عملکرد ایران در مسابقات جوانان جهان مربوط به سال ۲۰۰۷ بود که ایران با هدایت مصطفی کارخانه توانست عنوان سومی را کسب کند.

در دیدار رده‌بندی هم برزیل با نتیجه ۳ بر صفر از سد روسیه گذشته و به مقام سوم دست پیدا کرد.

این پیروزی غرورآفرین سروقامتان جوان ایرانی نشاط را نه تنها به جامعه ورزشی، بلکه به تمام ملت ایران تزریق کرد و امید و شادابی را به همراه خود آورد.

این موفقیت اجین شده با حماسه و تلاش و ایستادگی بار دیگر ثابت کرد که باید مسؤولان ورزشی کشور نگاه خود را فقط از یک رشته خاص بردارند و به دیگر رشته‌های ورزشی همچون والیبال نیز توجه جدی کنند.

متاسفانه نگاه مسؤولان در یک رشته خاص متمرکز شده و در این رشته حمایت‌های فراوانی می‌شود در حالی که در رشته‌های دیگری چون والیبال و کشتی ما همواره افتخارآفرین هستیم و مدال‌های رنگارنگی را از آن خود کردیم که ضروری است مسوولان مربوطه نسبت به این رشته‌ها توجه جدی داشته باشند.

توجه جدی و حمایت واقعی و کارساز از والیبال ایران باعث می‌شود که این سروقامتان جوان به موفقیت‌های بیشتر و گسترده‌تری دست پیدا کنند که این برای همه ملت ایران غرورآفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان