کد خبر : 2589
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
-

بوی انتخابات می آید؛

چالش در مدیریت شهری خورموج به خاطر آقای نماینده!

چالش در مدیریت شهری خورموج به خاطر آقای نماینده!
بوشهرنیوز: به نظر می رسد کار مهمی که توسط مدیریت شهری خورموج در راستای عمران شهری آن صورت گرفته، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است و این مهم با تمامِ شیرینی اش کام شهروندان خورموجی را تلخ خواهد کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شهردار خورموج اخیرا در مصاحبه ای با قدردانی از شهریاری، نماینده دشتی و تنگستان گفته بود که با پیگیری های این نماینده عملیات اجرایی دو پارک محله ای در بافت فرسوده با اعتبار یک میلیارد تومان آغاز شده است.

شیخیانی مکانِ این پارک های محله ای را در خیابان فایز جنوبی و جنوب قلعه محمدخان دشتی عنوان کرد و گفت که عملیات اجرایی این دو پارک محله ای در بافت فرسوده شهر خورموج به زودی آغاز می شود.

این مطلب اما به مذاق نایب رییس شورای شهر خورموج خوش نیامد و رضا رضایی در گفتگو با یکی از وبسایت های خبری شهرستان دشتی اعلام کرد که این پارک ها در ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری پس از اعلام نیاز توسط مجموعه مدیریت شهری خورموج تصویب شده و جزو تعهدات مسکن و شهرسازی استان است و ربطی به پیگیری فرد خاصی ندارد.

ظاهرا سخنان شهردار خورموج درمورد پیگیری های شهریاری باعث واکنش نایب رییس شورای این شهر شده و رضایی را بر آن داشته تا هر گونه پیگیری غیر از مدیران شهری در مورد این پروژه ها از جانب هر شخص دیگری ولو شهریاری، نماینده دشتی و تنگستان را رد کند.

اگرچه اقدام خوب و مهمی برای عمران شهری خورموج توسط مسئولین صورت گرفته اما نکته ای که در این بین باعث نگرانی است این که به نظر می رسد برخی کارها در بعضی شهرها به سمت انتخاباتی شدن پیش می رود.

اقدام اخیر نایب رییس شورای شهر خورموج برای تنویر افکار عمومی بسیار خوب و قابل تقدیر است و اگر نماینده دشتی و تنگستان نقشی در تخصیص این بودجه ها نداشته باشد باید از شهردار این شهر پرسید دلیل نام بردن از شهریاری و قدردانی از وی برای پیگیری و تخصیص بودجه این پروژه ها چه بوده است؟

به نظر می رسد کار مهمی که توسط مدیریت شهری خورموج در راستای عمران شهری آن صورت گرفته، رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است و این مهم با تمامِ شیرینی اش کام شهروندان خورموجی را تلخ خواهد کرد.

قطعا مردم و شهروندان خورموج قدردان زحمات مدیران خود هستند و تخصیص این بودجه با تلاش هر مدیری که صورت گرفته باشد شایسته و پسندیده است اما اگر بنا بر اظهارات نایب رییس شورای شهر خورموج، نماینده دشتی و تنگستان ارتباطی به این پروژه نداشته باشد پس دلیل اعلام شهردار خورموج مبنی بر تشکر از شهریاری چه بوده است؟

پیشنهاد می شود رییس شورای شهر خورموج، نایب رییس این شورا و شهردار در نشستی به طور صادقانه و شفاف چالش پیش آمده را برای مردم روشن کنند و به شهروندان این شهر و مردم استان بر اساس اسناد و مدارک موجود نشان بدهند که با پیگیری های کدام یک از مسئولین این بودجه ها تخصیص یافته است؟

اگرچه همچنانکه پیشتر گفته شد مهم تخصیص این بودجه و انجام کارهاست اما موضوعی که نباید از آن غافل شد، انتخاباتی و سیاسی شدن کارها به ویژه فعالیت های عمرانی است به طوری که اگر از هم اکنون جلوی اینگونه فعالیت ها به ویژه در دستگاه های اجرایی گرفته نشود به معضلی برای آینده به خصوص در زمان انتخابات تبدیل خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

عای چهارشنبه , 9 مرداد 1398 - 21:22

مهندس رضایی مرد با دانش و پاکدست شورای شهر خورموج خاریست در گلوی کسانی که می خواهند عوام فریبی کنند.این کار ایشان نشان از شجاعت و ایمان ایشان است .ایکاش دیگر اعضا شورای شهر خورموج هم مثل ایشان اینگونه اقتدار داشتند

آخرین اخبار

ایران و جهان