کد خبر : 2594
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
-

 اصل کار عوامل پشت صحنه‌اند!

 اصل کار عوامل پشت صحنه‌اند!

به گزارش بوشهر‌نیوز، اقدامات گام به گام قوه‌قضائیه در شناسایی، دستگیری و برخورد با مفسدان اقتصادی بسیار قابل تحسین و تجلیل است. با ورود آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به قوه قضاییه بارقه امید در دل مردم زنده شد و اکنون با برخورد با دانه‌درشت ها و صاحب نفوذان خوشحالی و احساس رضایت از دستگاه مهم

به گزارش بوشهر‌نیوز، اقدامات گام به گام قوه‌قضائیه در شناسایی، دستگیری و برخورد با مفسدان اقتصادی بسیار قابل تحسین و تجلیل است.

با ورود آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به قوه قضاییه بارقه امید در دل مردم زنده شد و اکنون با برخورد با دانه‌درشت ها و صاحب نفوذان خوشحالی و احساس رضایت از دستگاه مهم قضا در جامعه مشاهده می‌شود.

روز گذشته هادی رضوی که به گفته نماینده دادستان ۱۰۷میلیارد تومان را صرف عیش‌ونوش کرد به ۲۰سال حبس محکوم شد.

این فرد متولد سال ۶۳ است، یعنی رضوی ۳۵ ساله است، نمی‌شود باور کرد که اکنون یک جوان در جامعه آن هم بدون پشتوانه چنین فساد گل درشتی را انجام دهد.

آیا اگر هادی رضوی ۳۵ ساله داماد محمد شریعتمداری وزیر نبود و این پشتوانه را نداشت، می‌توانست چنین تخلفاتی را با خیالت تخت و راحت انجام دهد؟

اقدامات قوه‌قضائیه در مجازات مفسدان اقتصادی و مخلان معیشت بسیار خوب و ستودنی است که همه مردم قدردان این مسائل هستند.

اما باید دانست که اصل کار، عوامل پشت صحنه هستند که خود را در پشت پرده قایم و محو کرده‌اند و قوه عدلیه باید دست این افراد بانفوذ را قطع کند.

قوه قضاییه باید بدانند که اکثر مفسدان اقتصادی از طریق پشتوانه‌های قوی به این مراحل رسیده‌اند که اگر آن پشتوانه نبود، قطعا چنین فسادهای وحشتناکی در جامعه رخ نمی‌داد.

پس کار اصلی ضمن مجازات این مفسدان اقتصادی، شناسایی عوامل پشت صحنه و مبارزه و مجازات آنها است تا دیگر راه و روزنه فساد تا حدودی بسته شود.

قوه قضاییه و شخص آیت‌الله رئیسی بداند که مردم از اقدامات ستودنی این قوه مهم و اساسی در احقاق حقوق عامه و برخورد و مجازات دانه‌درشت ها و مفسدان اقتصادی رضایت کامل دارند و تا زمانی که در این راه باشد از آن حمایت خواهند کرد.

بدون شک قدم برداشتن قوه قضاییه در مسیر درست و واقعی خود، اطمینان و اعتماد مردم را نسبت به این قوه مهم افزایش خواهد داشت که اکنون شاهد روند رو به رشد این افزایش و اعتماد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان