کد خبر : 2609
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
-

اختلاف یا خستگی؛

پولادی ریشهری از بهزیستی استان بوشهر کنار می رود؟

پولادی ریشهری از بهزیستی استان بوشهر کنار می رود؟
بوشهرنیوز: باید دید استاندار بوشهر و همچنین مدیران سازمان بهزیستی در کشور چه موضعی درخصوص تهدید پولادی ریشهری مبنی بر کناره گیری خواهند گرفت و آیا با رفتنِ وی موافقت خواهند کرد یا این که مدیرکل فعلی همچنان به خدمتش ادامه می دهد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شنیده ها حاکیست علی پولادی ریشهری، مدیرکل بهزیستی استان بوشهر روز چهارشنبه اعلام کرده که از شنبه هفته آینده احتمال دارد سر کار خود حاضر نشود.

 

یک منبع آگاه با تایید این خبر به “بوشهرنیوز” گفت: وی صراحتا به مسئولین اعلام کرده که قرار بود چند ماه به عنوان مدیرکل بهزیستی خدمت کند اما اکنون حدود دو سال است که در این پست قرار دارد.

 

گفته می شود مدیرکل بهزیستی استان بوشهر موضوع  رفتنش را هم به استاندار و هم به رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرده است.

 

شنیده ها حاکیست وی تاکنون چندین بار از استاندار بوشهر و مسئولین ارشد سازمان بهزیستی کشور خواسته بود جایگزینش را هر چه سریع تر معرفی کنند اما ظاهرا تاکنون مسئولین گزینه مناسب خود را شناسایی نکرده اند.

 

مشخص نیست پولادی ریشهری به دلیل اختلاف با مدیران ارشد استان بوشهر تهدید به کناره گیری کرده است یا این که با سازمان مرکزی دچار اختلاف نظر شده است.

 

سازمان بهزیستی استان بوشهر که یک سازمان حمایتی است پیشتر هم دچار حاشیه هایی بود اما مدتی است از تنش ها دور شد.

 

باید دید استاندار بوشهر و همچنین مدیران سازمان بهزیستی در کشور چه موضعی درخصوص تهدید پولادی ریشهری مبنی بر کناره گیری خواهند گرفت و آیا با رفتنِ وی موافقت خواهند کرد یا این که مدیرکل فعلی همچنان به خدمتش ادامه می دهد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان