کد خبر : 3726
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
-

پیکر شهید امنیت در خوزستان تشییع شد

پیکر شهید امنیت در خوزستان تشییع شد
بوشهرنیوز: پیکر شهید رضا صیادی امروز در صحن مطهر حضرت دانیال نبی(ع) در شهرستان شوش تشییع شد و سپس برای خاکسپاری به شهرستان دزفول منتقل و در آرامگاه جابر بن انصاری به خاک سپرده شد.؛

به گزارش بوشهرنیوز؛ شهید رضا صیادی دو روز پیش برای مقابله با آشوبگران و اخلالگران حریم امنیت کشور، در شهرستان ماهشهر در درگیری مسلحانه با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

مردم شهید پرور شوش دانیال در مراسم تشییع این شهید امنیت حضور داشتند و برخی از مسئولان نیز در این مراسم شرکت کردند.

 

همچنین امروز راهپیمایی باشکوه مردم بصیر و آگاه دزفول پیش از ظهر امروز در محکومیت اغتشاشات اخیر برگزار شد.

 

در این راهپیمایی خودجوش و مردمی حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد نشان از درایت و بینش سیاسی شهر شهیدپرور دزفول داشت.

 

حاضرین در این راهپیمایی مردمی پلاکاردهایی با مضامین «ما ملتی دلاوریم، پیرو امر رهبریم» «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» در دست داشتند.

 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه در حمایت از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی با سر دادن شعار به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و انزجار خود را از حرکت اخیر آشوبگران و دشمنان خارجی و داخلی فریاد کردند.

 

در پایان این مراسم راهپیمایان با قرائت بیانیه ای خواستار مجازات اغتشاشگران،مخلان نظم و امنیت و مفسدان اقتصادی شدند.

 

راهپیمایی حمایت از امنیت و اقتدار کشور در شهرستان دزفول  از محل میدان امام خمینی (ره) تا حرم مطهر سبزقبا(علیه السلام) برگزار شد.

 

در روزهای گذشته شهرهای مختلف استان خوزستان در پی اعتراض جمعی از مردم به اصلاح مصرف بنزین، با ورود آشوبگران و اشرار با وضعیت نامناسبی رو به رو شدند.

 

آشوبگران با حمله‌های ناجوانمردانه به بیت‌المال و وسایل عامه مردم صدمه‌های فراوانی وارد کرده و موجب ناامنی در شهرهای مختلف شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان