کد خبر : 4059
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
-

بر اساس شنیده ها؛

 اصغر جعفری یا حسین حیدری؛ کدام یک از کاندیداهای احتمالی شورای ائتلاف پدیده انتخابات بوشهر خواهند شد؟

 اصغر جعفری یا حسین حیدری؛ کدام یک از کاندیداهای احتمالی شورای ائتلاف پدیده انتخابات بوشهر خواهند شد؟
بوشهرنیوز: هر دوی این نیروها که از مدیران جوانِ استان بوشهر محسوب می شوند به نظر می رسد در صورت حمایت شورای ائتلاف بتوانند به عنوان پدیده انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم لقب بگیرند.؛

بوشهرنیوز- حدود دو ماه به انتخابات مجلس یازدهم باقی مانده است و طیف ها و گروه های سیاسی تلاش ها برای بررسی کاندیداهای همسو و همفکر برای معرفی  به مردم را افزایش داده اند.

از طیف ها و گروه های سیاسی مختلف که بگذریم به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر می رسیم که این روزها خبرهای گوناگونی از آن به گوش می رسد.

هم اکنون گفته می شود این گروه سیاسی در حوزه های مختلف در حال بررسی وضعیت کاندیداهای گوناگون از نیروهای ارزشی می باشد و به زودی نام آن ها را طی بیانیه ای بیرون خواهد داد.

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم که به نظر یکی از حوزه های حساس با تعداد کاندیداهای بالا می باشد شنیده ها حاکیست احتمالا شورای ائتلاف از یکی از دو گزینه حسین حیدری یا اصغر جعفری حمایت کند مگر این که اتفاق دیگری روی بدهد.

هر دوی این نیروها که از مدیران جوانِ استان بوشهر محسوب می شوند به نظر می رسد در صورت حمایت شورای ائتلاف بتوانند به عنوان پدیده انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم لقب بگیرند.

به بیان دیگر باید دید در صورت اعلام نامِ هر یک از این دو نامزد به عنوان کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی آیا هر کدام از این دو مدیر جوان و بومی می توانند با توجه به داشته ها و پتانسیل های خود پدیده انتخابات مجلس یازدهم لقب بگیرند؟

اصغر جعفری سوابقی همچون معاون اداری مالی و برنامه ریزی مرکز آموزش عالی علوم و صنایع شیلاتی خلیج فارس بوشهر، ذیحساب و مدیرامورمالی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، مدیر دفتر مطالعات سیاست راهبردی استان بوشهرِ دفترنمایندگی ولی فقیه و امام جمعه بوشهر را در کارنامه دارد.

وی که سابقه حضور در جبهه را نیز در کارنامه دارد فرزند شهید بوده و یکی از بی حاشیه ترین مدیران کل استان بوشهر نیز محسوب می شود که در زمان مدیریتش توانسته بود رتبه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر را ارتقا دهد.

حسین حیدری نیز کارشناس ارشد مدیریت می باشد سوابقی همچون مدیرکل امور مالی و اداری استانداری بوشهر، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان بوشهر، مدیرکل امور روستایی استانداری بوشهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، فرماندار تنگستان و همچنین معاونت بنیاد شهید استان را در کارنامه دارد.

وی در انتخابات دوره قبل نیز رییس ستاد قالیباف در استان بوشهر بوده است.

اکنون باید منتظر ماند و دید در نهایت شورای ائتلاف نام کدام یک از این دو کاندیدا را به عنوان نامزد مورد حمایت خود به مردم معرفی خواهد کرد و آیا آن ها با توجه به جوانی و تجاربی که از رده های مدیریتی مختلف در استان بوشهر کسب کرده اند می توانند به عنوان پدیده انتخابات مجلس یازدهم لقب بگیرند؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

باحجاب شنبه , 30 آذر 1398 - 15:47

انشاءالله جناب حسین حیدری با توجه به روزمه خوبی که دارند موفق خواهند بود و مطمئنا گروه مد نظر هم ایشان را انتخاب خواهند کرد
به هر جهت وقتی به سوابق کاری و انقلابی و جبهه ایشان هم نگاه میکنیم میبینیم جناب حیدری از همه کاندیدای حوزه انتخابیه خود برتر هستند

رضا شنبه , 30 آذر 1398 - 20:24

با یک آسیب شناسی در طی عملکرد نمایندگان بوشهر در ادوار مختلف مجلس در میابیم که عمده مشکل وکلای مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فراموش کردن امر وکالت مردم رنج دیده بوشهر پس از جلوس بر صندلی مجلس شورای اسلامی بوده است و لذا به عنوان اولین شاخص بایستی کسی انتخاب شود که این آسیب را به حداقل برساند.قویترین عامل، انتخاب شخصی است ریشه دار در انقلاب و جبهه و جنگ که مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده باشد. جناب آقای دکتر اصغر جعفری فرزند شهید و خود از رزمندگان جبهه و جنگ است و انتظار داریم که با انتخاب ایشان زمینه سازی ایجاد خدمت به مردم بوشهر فراهم گردد. البته که تجارب مدیریتی ایشان کفایت این سمت را خواهد داشت.

بوشهری یکشنبه , 1 دی 1398 - 11:41

سلام هر دوی اینها بزرگوار هستند
ولی خواستم برخی مطالب شما را اصلاح کنم
اولا آقای جعفری مدیرکل تعاون استان بوده است نه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تفاوت این دو در این است که تا قبل از سال ۹۰ ما دو اداره کل به نام های اداره کل تعاون استان و اداره کل کار استان داشتیم که آقای جعفری مدیرکل تعاون و آقای حیدری مدیرکل کار بودند منتها در سال ۹۰ که این دو با هم ادغام شدند و اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان تشکیل گردید . آقای حیدری بعنوان مدیرکل و جناب جعفری بعنوان قائم مقام ایشان منصوب شدند که پس از مدت کوتاهی هم استعفا دادند، بنابراین جناب آقای جعفری هیچگاه مدیرکل تعاون کار استان نبودند
ثانیا کسب مقام برتری بعنوان دستگاه برتر و اول در جشنواره شهید رجایی استان در زمان مدیریت جناب آقای حیدری اتفاق افتاد است
سپاس
موفق باشید
تشکر بابت حمایت از نیروهای انقلابی

مطلع سه شنبه , 3 دی 1398 - 14:51

در زمان مدیریت اقای اصغر جعفری در اداره کل تعاون در هر ۳ سال پیاپی اداره کل تعاون استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی در استان بوشهر دارای رتبه ی مناسب بوده و مورد تشویق استانداران وقت قرار گرفته و حتی یکسال به عنوان مدیر شاخص در جشنواره شهید رجایی سخنرانی نمود .از طرفی براساس شاخص های ارزیابی وزارت تعاون به صورت کلی و جشنواره تعاونی های برتراداره کل تعاون استان بوشهر دارای رتبه و مقام مناسب بوده است و لوح تقدیر از طرف معاون ریاست جمهوری دریافت نموده است .در هر صورت در ابتدای مدیریت ایشان اداره کل تعاون استان دارای مقام ۲۸ در بین استان های کشور بود که درزمان خروج ایشان از اداره کل تعاون رتبه اداره کل به ۲ ارتقا پیدا نمود که با دوصدم اختلاف با استان یزد در رتبه دوم قرار گرفت .
با تشکر از اطلاع رسانی

آخرین اخبار

ایران و جهان