کد خبر : 4273
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
-

انتقام چیست؛ سیلی چیست؟

انتقام چیست؛ سیلی چیست؟
بوشهرنیوز: انتقام خون حاج قاسم هم به تحقق هدفی است که او برای آن مبارزه می‌کرد و در راه آن به شهادت رسید؛ و آن عبارت است از اخراج آمریکا از منطقه که آن هم مقدمه اساسی زوال اسرائیل است. بی‌جهت نیست که حاج قاسم را سیدالشهدای محور مقاومت می‌خوانند.؛

بوشهرنیوز- شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه برای تمام دلدادگان مقاومت در منطقه و شیفتگان انسانیت در جهان سخت، آزاردهنده و سهمگین است.

 

در روزهای گذشته اما سپاه پاسداران به نیابت از ملت ایران یک سیلی را به دهان آمریکا در منطقه زد و تا حدودی دل مردم را پس از آن غم سنگین شاد کرد.

 

در این نوشته به دنبال این هستیم که عنوان کنیم انتقام چیست و در فقره‌ای به دوستان عزیزی که اقدام موشکی ایران آنها را راضی نکرد، مطلبی را بیان کنیم.

 

به تعبیر یکی از صاحب‌گفتاران، انتقام سخت رویداد نیست، بلکه یک روند است و دوستانی که پاسخ موشکی ایران آنها را راضی نکرده است، باید مجددا چند منبع را با دقت عمیقانه مطالعه کنند.

 

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب، سخنرانی یکشنبه گذشته سید حسن نصرالله و بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم سه منبعی است که باید با دقت به آن مراجعه شود.

 

از این سه منبع چند نکته مهم و اساسی در رابطه با چگونگی انتقام سخت به دست می‌آید که به صورت مختصر آن را در این نوشته بیان می‌کنیم.

 

نکته اول خون حاج قاسم سلیمانی با خون هیچ یک از شخصیت‌های آمریکایی قابل قیاس نیست، هیچ فردی پیدا نمی شود که آن را همسنگ و معادل سردار دلها و عزیز دل ایران و مقاومت قرار دهیم.

 

نکته دوم قصاص عادلانه و انتقام مهم و مدنظر خون حاج قاسم، اخراج تمام نظامیان آمریکایی از منطقه است، هیچ چیزی کمتر از این خون‌بهای شهید عزیز ما نیست و ما فقط به این امر قانع هستیم.

 

نکته سوم حاج قاسم فقط متعلق به ایران و این مردم نیست، بلکه این شهید عزیز ما یک شخصیت بین‌المللی مقاومت بود، پس بر همین اساس تمام محور مقاومت در گرفتن انتقام او(بالا ذکر شد) مشارکت خواهند داشت و دخیل خواهد بود.

 

بر همین اساس بسیار واضح است که اقدام موشکی ایران، به هیچ وجه انتقام نبود بلکه یک سیلی و آغازی برای تحقق همان آرمان نهایی است، آرمانی که به اذن خدای متعال به اخراج نهایی و ذلیلانه آمریکا از منطقه منجر خواهد شد.

 

ادامه این روند و آغاز را در هفته‌های آینده توسط دلبستگان مقاومت و منتقمان خون سردار دل‌ها، شاهد خواهیم بود و ضربات متعدد به منافع آمریکا در منطقه» توسط عناصر مؤمن محور مقاومت ادامه خواهد یافت و تا کمتر از یک سال دیگر (چنانکه سید مقاومت فرمود) آمریکا مجبور به ترک منطقه خواهد شد. و آن روز می‌توان گفت که انتقام گرفتیم.

 

خون حاج قاسم از جنس خون سیدالشهداء است. مگر با کشته شدن قاتلان امام حسین انتقام حاصل شد؟! انتقام سیدالشهدا وقتی است که هدف او یعنی اقامه‌ی دین خدا بر زمین محقق شود. لذا امام زمان را منتقم اصلی خون سیدالشهداء می‌دانیم.

 

انتقام خون حاج قاسم هم به تحقق هدفی است که او برای آن مبارزه می‌کرد و در راه آن به شهادت رسید؛ و آن عبارت است از اخراج آمریکا از منطقه که آن هم مقدمه اساسی زوال اسرائیل است. بی‌جهت نیست که حاج قاسم را سیدالشهدای محور مقاومت می‌خوانند.

 

کاری که اگه خود حاج قاسم زنده بود شاید حداقل ده سال طول می کشید تا محقق شود، با شهادت او و به برکت خون پاک او و به همت «دلبستگان مقاومت» حدودا ظرف یکسال محقق می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان