کد خبر : 4357
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
-

حضورِ باشکوه در انتخابات و تحکیمِ امنیت ملی

حضورِ باشکوه در انتخابات و تحکیمِ امنیت ملی
بوشهرنیوز: انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، موید و تحکیم کننده مشروعیت مردمی نظام است که ۴۰ سال با تمام فراز و نشیب‌ها، در حال خلق حماسه‌های فراوانی است.؛

بوشهرنیوز- رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های اخیر خود در نماز باصلابت و حماسی و باشکوه جمعه به موضوعات مختلفی اشاره فرمودند.

 

ایشان فرمودند: «همت ملی برای قوی‌تر شدن ایران تنها راه ادامه مسیر ایرانیان است.»

 

همچنین تصریح کردند: «انتخابات از مهمترین عوامل اقتدار کشور است و کشور را بیمه و دشمن را مأیوس خواهد کرد.»

 

امام خامنه ای همچنین تاکید کردند: «همه مراقب باشیم، مبادا دشمن، انتخابات را کمرنگ و بی‌رونق کند»

 

ملت قهرمان ایران فقط در سایه اقتدار ملی و عزت حماسی است که می‌تواند در برابر تجاوزات همیشگی و روزافزون و البته زیاده‌خواهی‌های آمریکا بایستد.

 

انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، موید و تحکیم کننده مشروعیت مردمی نظام است که ۴۰ سال با تمام فراز و نشیب‌ها، در حال خلق حماسه‌های فراوانی است.

 

این حضور‌های باشکوه مردمی، در طی این ۴۰ سال گذشته چون خاری در چشم دشمنان اسلام و ایران بوده است و آنها از این موضوع به شدت عصبانی می‌شود و به همین دلیل و برای کاستن از حضور تماشایی ملت، برنامه‌های فراوانی را ترتیب می‌دهند.

 

طبیعی است هر قدر مشارکت مردم در انتخابات بالاتر رود، دشمن ناامیدتر و در رسیدن به اهداف خود مأیوس‌تر می‌شود.

 

دشمن به دنبال این است که مردم را از نظام جدا کند و سال‌های مدیدی است که برای این هدف شوم خود کار کرده اما غافل است و نمی‌داند که اگرچه مردم در رنج و سختی و بی‌تدبیری مسؤولان خود بمانند اما به هیچ وجه دست از انقلاب خود برنمی‌دارند.

 

این همان اثبات نظام و انقلاب مردمی است که علی رغم توطئه‌های فراوان و گسترده خارجی و داخلی سال به سال بر شکوه و عزت او افزوده می‌شود.

 

در واقع حضور مردم در انتخابات دشمن را ناکام می‌کند چرا که آنها به حضور مردم چشم دوختند و به محضی که تصور کنند این حضور کم شده است، شروع به توطئه‌های جدیدی می‌کنند.

 

بر همین اساس حضور گسترده در انتخابات و پای صندوق های رای، صرف از روی کار آمدن چه کسی یا چه کسانی باعث حفظ امنیت ملی و قوی شدن کشور در عرصه‌های گوناگون می‌شود.

 

بر همین اساس یکی از راه‌های قوی شدن شرکت حماسی، گسترده، تماشایی و باشکوه در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان