کد خبر : 5049
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
-

گاف بزرگ و مضحکِ نتانیاهو!

گاف بزرگ و مضحکِ نتانیاهو!
بوشهرنیوز: اما واقعا چرا سردمداران جهان استکبار دست به چنین گاف‌های عجولانه بدون بررسی و تحقیق می‌زنند، به راستی که یکی از دلایل آن خالی بودن دست آن ها در برابر قدرت غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بحث مدیریت کرونا است.؛

بوشهرنیوز- باراک رافیلد(تحلیل گر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی) روز گذشته (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) خبر مهمی را افشاء کرده است.

 

وی اعلام کرده که نتانیاهو یکشنبه شب(۱۰ فروردین) در جلسه کابینه به وزرای خود خبر داده که “مئیر بن شبات”(مشاور امنیت ملی اسرائیل) ویدیویی را به نتانیاهو نشان داده که نظام ایران چگونه حجم و تعداد واقعی کشته های بیماری کرونا در ایران را مخفی می کند.

 

بر اساس گفته های وزرای کابینه، نتانیاهو به آنان گفته که نظام ایران اقدام به جاسازی جنازه های شهروندان ایرانی در کانتینرهای حمل کالا کرده و آنها را در مکان‌های دفن زباله تخلیه می کند.

 

وزرای کابینه با اشتیاق تمام خواستار دیدن این فیلم ویدئوی شده و به همین خاطر، نتانیاهو از مشاور امنیت ملی خواسته که آن فیلم را برای وزرای کابینه نمایش دهد و اینکار دیشب (۱۳ فروردین ۱۳۹۹) انجام شده ولی پس از پخش آن مشخص گردیده که این فیلم ویدئویی “ساختگی و فیک” می باشد.

 

ویدئویی که نتانیاهو از آن صحبت می کرده، در واقع بخشی از یک فیلم تولیدی سال ۲۰۰۷ بوده و هیچ ربطی به کرونا در ایران ندارد.

 

این فیلم ویدئویی فیک، چند روز قبل توسط بعضی از مخالفین نظام ایران به عنوان سندی علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی منتشر می شود و توسط بعضی از اعضای شورای امنیت ملی اسرائیل در اختیار مشاور امنیت ملی آن رژیم قرار می گیرد و وی بدون تحقیق در مورد صحت و سقم فیلم، آن را به عنوان سندی ارزشمند در افشاگری علیه نظام ایران به نتانیاهو عرضه می کند.

 

با افشای این افتضاح اطلاعاتی، دفتر نتانیاهو بدون نفی خبر اعلام کرده که این فیلم فقط در اختیار وزرای دفاع، وزیر نیرو و وزیر محیط زیست اسرائیل قرار داده شده بود.

 

پس از این گاف بزرگ و مضحک، فضای مجازی جهان پیام‌های طعنه آمیز فراوانی را علیه بنیامین نتانیاهو به خود دید که در واقع با این گاف نخست وزیر رژیم صهیونسیتی مورد تمسخر قرار گرفت.

 

البته این اولین بار نیست که نتانیاهو به فیلم‌های جعلی و فیک استناد می‌کند او بارها و بارها در چنین مواردی مشترکی گاف‌های فراوانی را به جهان مخابره کرد.

 

اما واقعا چرا سردمداران جهان استکبار دست به چنین گاف‌های عجولانه بدون بررسی و تحقیق می‌زنند، به راستی که یکی از دلایل آن خالی بودن دست آن ها در برابر قدرت غیرقابل انکار جمهوری اسلامی ایران به ویژه در بحث مدیریت کرونا است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان