کد خبر : 5076
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶
-

در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا؛

 روحانی اختیارِ بازگشایی مدارس استان بوشهر را به مسئولین استان واگذار کرد

 روحانی اختیارِ بازگشایی مدارس استان بوشهر را به مسئولین استان واگذار کرد
بوشهرنیوز: آیا مسئولین استان زمان بازگشای مدارس استان بوشهر را مانند دیگر نقاط کشور از اول اردیبهشت اعلام خواهند کرد یا این که این زمان به قبل یا بعداز آن موکول خواهد شد؟؛

به گزارش بوشهرنیوز،  رییس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا روحانی با بیان این که کسب و کارهای کم ریسک از ۲۳ فروردین در استان‌ها می‌توانند فعالیت خود را با مراعات پروتکل‌های بهداشت و درمان آغاز کنند، گفت: کسب و کارهای پر ریسک تا انتهای فروردین فعالیت ندارند.

 

وی ادامه داد: استان تهران از ۳۰ فروردین فعالیت خود را شروع می‌کند. آزادی تردد بین استان ها تا ۳۰ فروردین ممنوع است. خودروهای شخصی فعالیت‌شان در داخل استان‌ها آزاد است و هیچ‌وقت ممنوع نبوده است. فعالیت خودروها بین استان تهران و البرز هم که چون تقریبا یکی است، فعالیت‌ها بین‌ این دو استان هم یک استان تلقی شده است.

 

وی بیان داشت: آزادی تردد بین استان‌ها از ۳۰ فروردین شروع خواهد شد و تا ۳۰ فروردین همچنان ممنوع است و خودروها این ممنوعیت باید مورد مراعات قرار بدهند.

 

به نوشته فارس، رئیس جمهور تصریح کرد: بازگشایی فعالیت‌ها در جامعه به صورت پلکانی و تدریجی آغاز می شود، ما هم نسبت به فعالیت اقتصادی در استان‌ها و استان تهران و هم نسبت به سایر فعالیت‌ها در کشور به صورت پلکانی و تدریجی تصمیم گرفتیم.

 

اختیار بازگشایی مدارس استان های بوشهر و هرمزگان با خودشان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود درمورد زمان بازگشایی مدارس نیز گفت: فعالیت مدارس تا ۳۰ فروردین تعطیل است. البته برخی استان های سفید مثل بوشهر و هرمزگان اختیار دارند که خودشان تصمیم بگیرند.

 

مدارس استان بوشهر چه زمانی بازگشایی می شوند؟

به گزارش بوشهرنیوز، اکنون و با سخنان امروز رییس جمهور باید دید مسئولین استان بوشهر چه زمانی را برای بازگشایی مدارس استان در نظر خواهند گرفت؟

 

آیا مسئولین استان زمان بازگشایی مدارس استان بوشهر را مانند دیگر نقاط کشور از اول اردیبهشت ماه اعلام خواهند کرد یا این که این زمان به قبل یا بعداز آن موکول خواهد شد؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان