کد خبر : 5236
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰:۳۸
-

در تماسی با بوشهرنیوز عنوان شد؛

عدم آنتن دهی تلفن های همراه مردم روستاهای شبانکاره را کلافه کرده است

عدم آنتن دهی تلفن های همراه مردم روستاهای شبانکاره را کلافه کرده است
بوشهرنیوز: عدم آنتن دهی تلفن های همراه در روستاهای شبانکاره از توابع شهرستان دشتستان مردم این منطقه را کلافه کرده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، طی روزهای گذشته مردم روستاهای بخش شبانکاره به ویژه آن دسته از روستاهایی که از مرکز این بخش دور هستند طی تماسی با “بوشهرنیوز” از عدم آنتن دهی تلفن های همراه خود ابراز نارضایتی کرده اند.

 

ساکنین این روستاها با ابراز نگرانی از وضعیت موجود اظهار داشتند: به دلیل عدم آنتن دهی تلفن های همراه مردم این منطقه به ویژه جوانان نمی توانند به راحتی از اینترنت استفاده کرده و همین موضوع اعتراضات جوانان را نیز به همراه داشته است.

 

این شهروندان با بیان این که فرزندان این منطقه به ویژه دانش آموزان برای انجامِ امورات درسی خود نیاز به اینترنت دارند، ابراز داشتند: در حالی که مردم به ویژه جوانان از دانش آموزان گرفته تا دانشجویان و سایر تحصیلکرده ها برای انجام بسیاری از امورات خود به ویژه درسی نیاز به اینترنت دارند اما عدم آنتن دهی تلفن های همراه و سرعت پایین و گاها قطعی اینترنت به معضلی برای آنان تبدیل شده است.

 

ساکنین این روستاها از مسئولین استان بوشهر خواستند به روستاهایی که از مراکز شهرستان ها و بخش ها دورتر هستند، عنایت و توجه بیشتری داشته باشند.

 

البته عدم آنتن دهی تلفن های همراه نه فقط در روستاهای بخش شبانکاره بلکه در برخی نقاط دیگرِ استان بوشهر نیز وجود دارد.

 

در حال حاضر با دور شدن از مراکز شهرستان ها و بخش ها آنتن دهی تلفن های همراه با مشکل مواجه می شود.

 

این مشکلات در روزهایی که مسئولین مردم را به خانه نشینی دعوت کرده و از آن ها می خواهند برخی از کارها به ویژه فعالیت های بانکی را از طریق اینترنت و همراه بانک ها انجام بدهند، بیش از گذشته خود را نشان می دهد.

 

همچنین نیاز دانش آموزان و دانشجویان به اینترنت در روزهای خانه نشینی نیز از جمله مسایلی است که نشان می دهد مسئولین بیش از گذشته باید به آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت موبایل ها توجه و عنایت بیشتری داشته باشند.

 

به هر حال، امید آن می رود مسئولین شرکت مخابرات استان بوشهر تلاش بیشتری برای رفع مشکلات آنتن دهی تلفن های همراه در مناطق دور دست استان داشته باشند تا ساکنین روستاهای دورافتاده نیز بتوانند به راحتی از خدمات اینترنت و اینترنت موبایل ها برای رفع نیازهای خود استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان