کد خبر : 5299
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
-

تفاوتِ نیروهای جهادی با سلبریتی ها در بحران های اخیرِ کشور

تفاوتِ نیروهای جهادی با سلبریتی ها در بحران های اخیرِ کشور
بوشهرنیوز: بسیجیان، پاسداران، طلاب، گروه‌های جهادی و مردمی هنگام جنگ وظیفه دارند بجنگند، اسیر شوند، شهید شوند و از نظام و کشور حمایت کنند. هنگام سیل و زلزله وظیفه دارند که به کار امدادرسی بپردازند، بازسازی کنند، خانه‌ها را پاک کنند و مانع ورود خسارت به مردم شوند.؛

بوشهرنیوز- حوادث فراوان و زیاد و غم‌انگیزی برای ایران رخ داده است که در هر کدام از آن افراد بسیاری آسیب دیدند، اشخاص زیادی از دست رفتند، افراد بسیاری از یکدیگر جدا شدند و اشخاص زیاد دیگری همنشین هم نشدند.

 

می‌شود برای این حوادث به زلزله، سیل، کرونا و امثال این بحران و اتفاقات اشاره کرد، اتفاقاتی که اما علی رغم ناراحتی به وجود آمده در پی آنها، شاهد حماسه‌های فراوانی نیز بودیم.

 

در این گزارش می‌خواهیم یک تقسیم کار را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهیم و عنوان کنیم که در این مواقع بحرانی چه افرادی و چه طیفی سینه سپر کرده در صف اول می‌ایستند و چه کسانی آن دور دورها نظاره‌گر خواهند بود!

 

بسیجیان، پاسداران، طلاب، گروه‌های جهادی و مردمی هنگام جنگ وظیفه دارند بجنگند، اسیر شوند، شهید شوند و از نظام و کشور حمایت کنند. هنگام سیل و زلزله وظیفه دارند که به کار امدادرسی بپردازند، بازسازی کنند، خانه‌ها را پاک کنند و مانع ورود خسارت به مردم شوند.

 

بالاخره در هنگام کرونا به صورت جهادی به تهیه و ساخت وسایل بهداشتی چون ماسک و دستکش بپردازند، از بیماران کرونایی پرستاری کنند، پشتیبان مدافعان سلامت و کادر درمانی باشند، کوچه‌ها و خیابان‌ها را ضدعفونی کنند و به غسل و کفن اموات کرونایی کمک کنند.

 

البته این طیف(بسیجیان، پاسداران، طلاب و روحانیون، نیروهای جهادی و مردمی) در مواقع عادی نیز روزهای خود را در اردوهای جهادی و کارهای فرهنگی سپری می‌کنند.

 

اما در اینجا می‌خواهیم یک طیف دیگر را مثال بزنیم. شاید درست حدس زده باشید به دنبال تبیین وظایف و نقش برخی از سلبریتی‌ها، روشنفکران و مرفهان بی درد و حامیان سیاسی هستیم.

 

استفاده از معافیت مالیاتی، گرفتن دستمزد و حقوق کلان و نجومی، غیب شدن در مواقع جنگ و زلزله و سیل و کرونا، سلفی گرفتن صرف با رنجدیدگان، اعلام شماره حساب جهت دریافت کمک‌های نقدی برای کمک به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان و معلوم نبودن سرانجام آن کمک‌های مردمی، همکاری با شبکه‌های معاند، لاکچری بازی و فخر فروشی، اقدام علیه امنیت ملی، ترویج ناامیدی و نظر دادن در همه امور، تحقیر ملت ایران و نهادهای مردمی، تمسخر مقدسات دینی و… گوشه‌ای از فعالیت‌های این طیف است!

 

این افراد در بحران کرونا نهایت اقدامات و سختیشان راه‌اندازی پویش رقاصی، اهانت به پزشکان و دست‌اندرکاران نظام سلامت در تلویزیون، تکرار دروغ های شبکه‌های معاند و توئیت کردن و پست زدن علیه خدمات صورت گرفته در زیر پتو است.

 

البته باز تاکید می‌شود که مقصود برخی از این سلبریتی‌های پرادعا است که باید گفت نبودشان برای کشور فایده‌های کلانی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان