کد خبر : 5876
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
-

شهردار تعلیق، رئیس آبفا بازداشت شد

شهردار تعلیق، رئیس آبفا بازداشت شد
بندر امام خمینی(ره) یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان است که در این هفته اخیر با مکل وسیع آبگرفتگی رو‌به‌رو شد، مشکلی که در فضای رسانه‌ای بین‌الملل نیز بازتاب داشت.؛

به گزارش بوشهرنیوز- بندر امام خمینی(ره) یکی از شهرهای جنوبی استان خوزستان است که در این هفته اخیر با مکل وسیع آبگرفتگی رو‌به‌رو شد، مشکلی که در فضای رسانه‌ای بین‌الملل نیز بازتاب داشت.

پس از بارش باران، خیابان‌های اصلی و فرعی این شهرستان دچار آبگرفتگی شد، وسایل و لوازم برقی بسیاری از خانواده‌ها آسیب دید و مردم در انجام کارهای روز مره خود دچار اختلال شدند.

در پی این ناکارآمدی‌ها و عدم رساندن شرایط به فضای عادی و طبیعی، شهردار این شهرستان با حکم استاندار خوزستان تعلیق شد.

طبق قانون استاندار خوزستان می‌تواند به مدت سه ماه شهردار را تعلیق کنید و عملا اکنون این شهر، شهردار ندارد و با سرپرست اداره می‌شود.

طبق گفته‌ها، شهردار بندر امام خمینی(ره) از گذشته پرونده ای برای رسیدگی در استانداری خوزستان داشته و همچنین پیش بینی لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی شهر را نکرده بود.

امروز نیز خبر بازداشت رئیس آبفای این شهرستان منتشر شد، بر همین اساس رئیس اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) به دادسرای عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) احضار شد و بعد از تفهیم اتهام‌های وارده بازداشت و با قید وثیقه امروز آزاد شد.

ساخت و ساز غیر مجاز در محدوده تاسیسات آب و فاضلاب علت این دستگیری عنوان شده است.

امروز هم در پی دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر بررسی ویژه آبگرفتگی و فاضلاب استان خوزستان، حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس بازرسی کل کشور به بندر امام خمینی سفر کرده است.

به گزارش بوشهرنیوز، اکنون باید دید که وضعیت نابسامان بندر امام خمینی پس از حضور رئیس بازرسی کشور و ارائه نتایج و تحقیقات به رئیس دستگاه قضا، به شرایط عادی و مناسب برمی‌گردد یا خیر؟!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان