کد خبر : 5899
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
-

جایگزین کردن جوانان جهادی و خدوم به جای مدیران خسته و کارنکن، راه گشایش اقتصاد کشور

جایگزین کردن جوانان جهادی و خدوم به جای مدیران خسته و کارنکن، راه گشایش اقتصاد کشور
امروز کشور به تغییر نیاز دارد و آن جایگزینی مدیران خسته و کارنکن و ناکارآمد، با جوانانی پاک و خدومی است که روزگاری در قالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت‌ کرده‌اند و درد مردم را می‌شناسند.؛

به گزارش بوشهرنیوز- بر اساس تجربه و تاریخ پس از انقلاب، تفکر و منش و نظر بسیجی راه حل تمام چالش‌ها، معضلات و مشکلات است.

ورود تفکر بسیجی به هر عرصه‌‌ای می‌تواند کشور را از بن‌بست‌ها خارج کند، چرا که این تفکر به دنبال حل مشکلات با استفاده تمام ظرفیت‌ها و استعدادها است.

شاخصه اصلی تفکر بسیجی، اتکا به خداوند و معنویت است و مسیر حرکتش را نیاز مردم و مستضعفان شکل می‌دهد و همین دو ویژگی کفایت می‌کند تا رجوع به تفکر بسیجی و کسب روحیه جهادی را به عنوان تنها راه‌حل خروج از مشکلات بدانیم.

در روزهایی که بسیاری از دستگاه‌های عریض و طویل در رخدادهای مهمی همچون زلزله کرمانشاه و یا سیل لرستان و خوزستان دچار اختلال کارکردی شدند، این بسیجیان بودند که در میانه میدان، به نیاز مردم رسیدگی کردند و هنوز هم عرصه را خالی نکرده‌اند.

فعالیت امروز جوانان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی، جانفشانی بسیجیان در عرصه دفاع از کشور، جهاد بسیجیان در عرصه خودکفایی کشور، حضور جوانان در عرصه مبارزه با کرونا و… حجتی است برای اثبات توانمندی تفکر و روحیه بسیجی، در عرصه جنگ اقتصادی، برای اینکه کشور را به سلامت به مقصد برساند.

امروز کشور در وضعیت بد اقتصادی و معیشتی، بیش از پیش به تفکر و منش بسیجی نیاز دارد، چرا که امروز جریان بی‌تحرک، دلبسته به خارج و مدعی اربابی مردم وضعیت کشور را به حاشیه کشانده‌اند.

راه خروج کشور از وضعیتی که در آن قرار دارد این است که در گام دوم انقلاب، نگاه‌مان به گروه‌های جهادی بسیجی، صرفا نگاه حداقلی همچون ساخت مدرسه و یا توزیع بسته‌های معیشتی نباشد.

امروز باید تفکر و منش بسیجی در لایه‌های مدیریتی نفوذ کند تا مشکلات به صورت جهادی و انقلابی حل و رفع شود اما اگر به همچین تفکری میدان داده نشود، کماکان مشکلات و چالش‌ها باقی خواهد ماند.

امروز کشور به تغییر نیاز دارد و آن جایگزینی مدیران خسته و کارنکن و ناکارآمد، با جوانانی پاک و خدومی است که روزگاری در قالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت‌ کرده‌اند و درد مردم را می‌شناسند.

امروز جوانان، بسیجی و جهادی باید در جایگاه تصمیم‌گیری قرار بگیرند تا قفل کشور را با کلید مدیریت جهادی و مبارزه با فساد، باز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان