کد خبر : 5964
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
-

مزدوران حق‌التحریف!

مزدوران حق‌التحریف!
روزنامه‌های اصلاح‌طلب کشور در اقدامی هماهنگ یک تیتر خاص را از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی استخراج کردند؛ «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم».؛

به گزارش بوشهرنیوز- روزنامه‌های اصلاح‌طلب کشور در اقدامی هماهنگ یک تیتر خاص را از بیانات رهبر انقلاب در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت شهید سلیمانی استخراج کردند؛ «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم».

نگاهی به بیانات رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته اما نشان می‌دهد جریانی با تقطیع بیانات ایشان قصد تحریف آن را دارند.

چه اینکه ایشان در این دیدار گفتند: من قبلاً هم گفته‌ام، حالا هم تکرار میکنم: رفع تحریم دست دشمن است، و خنثیٰ ‌کردن تحریم دست ما است؛ غیر از این است؟ ما که نمیتوانیم خودمان رفع تحریم کنیم، دشمن باید رفع تحریم کند امّا خودمان میتوانیم این تحریم دشمن را خنثیٰ کنیم. پس این مقدّم است، این درست است؛ بیشتر دنبال این باشیم. البتّه نمیگویم دنبال رفع تحریم نباشیم؛ چرا، واقعاً اگر بتوانیم تحریم را رفع کنیم، یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم. البتّه چهار سال است تأخیر شده [یعنی] از سال ۹۵ بنا بوده همه‌ی تحریمها یکباره برداشته بشود [امّا] تا الان نه فقط برداشته نشده، زیاد هم شده. تأخیر شده [امّا] اگر بتوانیم با روش درست، عاقلانه، با روش اسلامی و ایرانی، با روش عزّتمندانه تحریم را برطرف کنیم، باید برطرف کنیم. امّا به این نیندیشید؛ عمده به خنثیٰ کردن تحریم بیندیشید که دست شما است و شما میتوانید این کار را بکنید. و دنبال کنید، با همدیگر کار کنید، تلاش کنید؛ این توصیه‌ی من است.

در چنین شرایطی اما رسانه‌های حامی دولت بدون در نظر گرفتن مقدمه و موخره بیانات رهبر انقلاب و اینکه این قسمت از اظهارات ایشان در چه بستری بیان شده، این تیتر خاص را از بیانات روز چهارشنبه رهبر انقلاب که «در رفع تحریم‌ها یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم» برگزیدند.

هر چند رهبر معظم انقلاب در دیدار روز چهارشنبه چنین جمله‌ای را بیان کردند اما همان‌گونه که در ابتدای این گزارش، متن آن بخش از اظهارات آیت‌الله العظمی خامنه‌ای آورده شده، منظور ایشان کنایه به افراد و مسؤولانی است که طی سالیان گذشته در توجیه مدل مذاکراتی خود درباره دستیابی به توافق هسته‌ای مدعی بودند در نتیجه این توافق تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود اما همین افراد با گذشت بیش از ۴ سال از آن زمان، بدون آنکه پاسخی برای چرایی عدم تحقق وعده‌های قطعی خود بدهند بار دیگر همان وعده‌ها را تکرار می‌کنند.

در واقع رهبر معظم انقلاب یک «استدلال عقلانی» را برای زیر سوال بردن خط محوری جریان تحریف مطرح کردند.

آیت‌الله خامنه‌ای در بیان استدلال خود تاکید کردند جریانی که ادعا می‌کند به دنبال رفع تحریم است و ادعا دارد برای شکستن تحریم‌ها، ساعتی نباید درنگ شود جریانی است که طی سالیان گذشته نتوانسته مانع تحریم‌ها را از بین ببرد، چرا که اساسا این جریان مسیر رفع تحریم را اشتباه رفته و در این باره آدرس غلط داده است.

رهبر معظم انقلاب ۱۰ مردادماه در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید قربان فرمودند: «به موازات تحریم، یک جریان تحریف هم هست؛ تحریف حقایق. هدف تحریف ۲ چیز است. یکی ضربه زدن به روحیه مردم است؛ یکی آدرس غلط دادن برای رفع مشکل تحریم». ایشان در ادامه تاکید کردند: «اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم هم قطعا شکست خواهد خورد؛ چراکه عرصه جنگ اراده‌هاست»

اما حالا سربازان تحریف با دست و پا زدن به دنبال این هستند که تحریم‌ها کماکان باشد چرا که زیست سیاسی آنها در این امر نهفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان