کد خبر : 8541
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
-

با نگاهی به اظهارات اخیر فرماندار دشتستان؛

آقای فرماندار! مسببین تاخیر در راه اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را به مردم معرفی کنید

آقای فرماندار! مسببین تاخیر در راه اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان را به مردم معرفی کنید
بوشهرنیوز: از فرماندار دشتستان انتظار می رود ضمن پیگیری و بررسی علل و عوامل کم کاری، مسببان آن را به مراجع قضایی معرفی و از حقوق ضایع شده مردم دشتستان به بهترین وجه دفاع کرده و نتیجه را به مردم اعلام کند.؛

بوشهرنیوز– با وقوع حادثه ای آتش سوزی بیمارستان قدیمی و ۵۰ ساله ۱۷ شهریور برازجان کاملا تخریب شد. بعد از این حادثه در سال ۹۵ با حضور مسئولین وقت، کلنگ‌ ساخت بیمارستان جدید ۲۴۰ تخت خوابی ۱۷ شهریور برازجان با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال، بر زمین زده شد.

 

این پروژه قرار بود ۳۶ ماهه به اتمام برسد. اکنون اما بعد از گذشت پنج سال از کلنگ زنی، بنافی، فرماندار دشتستان ضمن بازدید از این پروژه به کم کاری پیمانکار و عقب ماندگی این پروژه اذعان کرده و گفته است باید کم کاری پیمانکار مورد بررسی قرار گیرد.

 

این مسئله از این حیث قابل تامل است که چرا این پروژه که می توانست کمک شایانی به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان کند، اینگونه بلاتکلیف رها شده است.

 

موضوع دیگر این که کم کاری و سهل انگاری ای که فرماندار دشتستان بدان اشاره کرده است آیا صرفا متوجه پیمانکار است یا عدم نظارت مسئولین در دولت گذشته موجب شده تا این پروژه مهم اینگونه به حال خود رها شود.

 

از طرفی این پرسش مطرح است چه کسانی پاسخگوی ضعف مدیریت و کم کاری انجام شده و تاخیر در اتمام و راه اندازی بیمارستان ۱۷ شهریور خواهند بود؟

 

بی شک احداث و تجهیز یک بیمارستان مدرن و پیشرفته از مطالبات شایسته و بحق مردم دشتستان بوده است.

 

ساختمان نیمه کاره بیمارستان در مرکز شهر برازجان و مقابل چشم شهروندان آن واقع و به تابلوی بی مدیریتی و کم کاری و ضعف نظارتی مبدل شده است.

 

این در حالی است که اتمام و راه اندازی این بیمارستان می توانست گره گشای مشکلات درمانی و بهداشتی مردم در این شهرستان بزرگ باشد که از نقاط دور دست و بخش های مختلف برای پیگیری درمان به مرکز شهرستان مراجعه می کنند.

 

اکنون از فرماندار دشتستان انتظار می رود ضمن پیگیری و بررسی علل و عوامل کم کاری، مسببان آن را به مراجع قضایی معرفی و از حقوق ضایع شده مردم دشتستان به بهترین وجه دفاع کرده و نتیجه را به مردم اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان