کد خبر : 8566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
-

اتفاق عجیب در سازمان صمت استان بوشهر؛

آقای مدیرکل همه را معطل گذاشت و نیامد!/معاون جدید به تنهایی تکریم و معارفه را انجام داد

آقای مدیرکل همه را معطل گذاشت و نیامد!/معاون جدید به تنهایی تکریم و معارفه را انجام داد
بوشهرنیوز: گزارش های دریافتی حاکیست کارکنان این اداره کل از ساعت هشت صبح حدود یک ساعت و اندی در جلسه در انتظار آقای مدیرکل ماندند اما به دلیل عدم حضور صفوی در نهایت کشاورز، معاون جدید بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در غیاب معاون سابق، با سخنانی خود را معارفه و از جمالی نیز قدردانی کرد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، روز گذشته جلسه معارفه و تکریم معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با حاشیه های عجیبی همراه بود.

 

ظاهراً قرار بود ساعت هشت صبح روز دوشنبه، ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ جلسه تکریم رضا جمالی، معاون سابق بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر برگزار شده و به جای وی، نصرالله کشاورز، رییس اداره امور اصناف و تشکل های این اداره کل به عنوان معاون جدید معارفه شود.

 

در حالی که کارکنان سازمان صمت بوشهر از ساعت هشت صبح در جلسه حاضر بوده تا با حضور صفوی، مدیرکل جلسه تکریم و معارفه برگزار شود اما آقای مدیر به دلایل نامعلوم هرگز در این جلسه حاضر نشد.

 

گزارش های دریافتی حاکیست کارکنان این اداره کل از ساعت هشت صبح حدود یک ساعت و اندی در جلسه در انتظار آقای مدیرکل ماندند اما به دلیل عدم حضور صفوی در نهایت کشاورز، معاون جدید بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در غیاب معاون سابق، با سخنانی خود را معارفه و از جمالی نیز قدردانی کرد.

 

هنوز مشخص نیست دلیل حاضر نشدن مدیرکل صمت استان بوشهر و همچنین معاون سابق بازرسی وی در این جلسه به چه دلیل بوده است؟

 

سئوالی که مطرح است این که در صورت وجود اختلاف بین معاون سابق و آقای مدیرکل چه نیازی به برگزاری چنین جلسه ای بود که اینچنین مدعوین و کارکنان حاضر در مراسم را معطل بگذارند؟

 

گفتنی است صفوی، مدیرکل فعلی سازمان صمت استان بوشهر که از مدیران دولت روحانی در شهرک های صنعتی بوشهر محسوب می شود، پس از چند ماه حضورش در این سازمان اما هنوز نتوانسته پویایی و شادابی لازم را در بدنه این اداره کل برقرار کند به طوری که خبرهایی از برخی ناهماهنگی ها در درون مجموعه وی به گوش می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان