کد خبر : 8827
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
-

سخنی با مخالفین هیات رییسه جوان شورای شهر بوشهر ؛

شهر و شهروندان بوشهری را فدای رقابت های خود نکنید

شهر و شهروندان بوشهری را فدای رقابت های خود نکنید
بوشهرنیوز: اینکه با جلسات پشت پرده و انجام برخی رفتارها در مسیر هیات رییسه جدید شورای شهر بوشهر مانع ایجاد کرده تا کارها به پیش نرود نه عقلانی است و نه انسانی بنابراین بهتر است مخالفین هیات رییسه جدید از اقداماتی که در نهایت دود آن به چشم مردم شهر رفته و موجب عقب ماندگی بوشهر می شود دست بردارند.؛

بوشهرنیوز– شنیده ها حاکیست مخالفین جوان‌گرایی در شورای شهر بوشهر با ایجاد موانعی در تلاشند ضمن شکست برنامه های شورا، اینگونه به شهروندان بوشهری القا کنند که جوان ترها به اصطلاح کاربلد نبوده و کار باید دوباره به دست مسن ترها بیفتد.

 

ظاهراً این افراد چند هفته است که بازی خطرناکی را در درون شورای شهر بوشهر آغاز کرده اند تا به اصطلاح با گذاشتن چوب لای چرخ شهرداری و شورا مانع از تحقق اهداف هیات رییسه جدید شوند.

 

شنیده ها حاکیست این افراد با حمایت یکی از رسانه های بوشهر که سوابق آن برای همه آشکار است سعی دارند اوضاع شورا را متشنج کرده و با خبرسازی های واهی اهداف خود را دنبال کنند.

 

شایسته است مخالفین جوان گرایی شورا به چند نکته مهم عنایت داشته باشند.

 

اول این که شکست هیات رییسه جوان شورا شکست جوان گرایی در استان محسوب شده و پس از آن دیگر کسی به جوانان اعتماد نخواهد کرد.

 

دوم؛ این افراد باید عنایت داشته باشند که رهبر معظم انقلاب بارها بر جوان گرایی و استفاده از جوانان تاکید داشته اند.

 

همچنین این افراد با مرور تاریخ می بایست توجه کنند که کشور با استفاده از جوانان هشت سال دفاع مقدس را به بهترین نحو اداره کرد و توسعه و پیشرفت ایران اسلامی مرهون تلاش ها و مجاهدت های جوانان به ویژه جوانان انقلابی، مومن، متخصص و باانگیزه بوده است.

 

بنابراین اعتماد به جوانان که از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و از توجهات دولت سیزدهم به ویژه رییس جمهور می باشد در تمامی موارد می بایست در دستور کار قرار گیرد تا کشور در کل و استان بوشهر در ذیل آن در آینده پله های رشد و ترقی را یکی پس از دیگری طی کنند.

 

اینکه با جلسات پشت پرده و انجام برخی رفتارها در مسیر هیات رییسه جدید شورای شهر بوشهر مانع ایجاد کرده تا کارها به پیش نرود نه عقلانی است و نه انسانی بنابراین بهتر است مخالفین هیات رییسه جدید از اقداماتی که در نهایت دود آن به چشم مردم شهر رفته و موجب عقب ماندگی بوشهر می شود دست بردارند و به این نکته مهم عنایت داشته باشند که موفقیت هیات رییسه جدید موفقیت کل شورای ششم و شهردار منتخب محسوب شده و موجب رضایتمندی شهروندان بوشهری از تک تک اعضای این شورا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان