کد خبر : 8993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
-

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر مطرح کرد:؛

تکمیلِ پروژه راه آهن شیراز ـ بوشهر با تحقق تهاترِ نفتی طیِ ۴ سال

تکمیلِ پروژه راه آهن شیراز ـ بوشهر با تحقق تهاترِ نفتی طیِ ۴ سال
بوشهرنیوز: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه پروژه راه‌آهن بوشهر به شیراز به طول ۶۵۵ کیلومتر در حال اجرا است گفت: این پروژه با تحقق تهاتر نفتی در مدت ۴ سال تکمیل می‌شود.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سید محمود دستغیبی طول محور راه‌آهن شیراز ـ بوشهر را ۶۵۵ کیلومتر دانست و اظهار داشت: حدود ۱۴۰ کیلومتر این خط ریلی در استان بوشهر قرار دارد و محور بوشهر به سمت عسلویه به طول ۲۰۵ کیلومتر طراحی شده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن شیراز ـ بوشهر با اعتبار تهاتر نفتی تأمین اعتبار می‌شود گفت: یکی از مصوبات هیئت دولت در سفر استانی رئیس جمهور تصویب تهاتر نفتی است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرا قطعه دهم خط ریلی بوشهر به طول ۲۵٫۸ کیلومتر در ۲ فاز خاطر نشان کرد: این قطعه از منطقه اهرم تنگستان به سمت کلمه با برآورد ۲۳۴ میلیارد تومان در حال اجرا و پیشرفت آن ۳۰ درصد است.

 

دستغیبی اضافه کرد: مناقصه ۲ قطعه دیگر خط ریلی استان بوشهر به طول ۲۹٫۳ کیلومتر با برآورد اعتبار ۹۸۵ میلیارد تومان در حال انجام است.

 

وی تکمیل طرح خط ریلی بوشهر را منوط به تحقق اعتبار تهاتر نفتی دانست و به تسنیم گفت: با تحقق یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار تهاتر نفتی خط ریلی بوشهر به سمت شیراز در مدت ۴ سال تکمیل می‌شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از اجرا قطعه ۱۰ این محور ریلی در استان خبر داد و تصریح کرد: قطعه ۱۱ پروژه راه آهن بوشهر به‌عنوان بخش انتهایی از سال‌های قبل پیشرفت خوبی داشته است و در مجموع این پروژه فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان