کد خبر : 9024
تاریخ انتشار : شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
-

با نگاهی به سخنان اخیر استاندار بوشهر؛

دلوار؛ شهری با پتانسیل بالای گردشگری اما ضعیف در خدمات دهی

دلوار؛ شهری با پتانسیل بالای گردشگری اما ضعیف در خدمات دهی
بوشهرنیوز: لازمه افزایش ورود گردشگران به استان بوشهر به ویژه به مناطق گردشگری این استان ارتقای خدمات در همه حوزه ها بوده که شایسته است استاندار بوشهر به عنوان مدیر ارشد استان بدان عنایت ویژه داشته باشد.؛

بوشهرنیوز- این روزها استاندار بوشهر در حالی از افزایش مسافرین زمستانی به استان بوشهر به ویژه مناطق مسافرخیز این استان سخن می گوید که هنوز بسیاری از زیرساخت های بوشهر مناسب نیست.

 

در حالی که همه ساله به ویژه در فصل زمستان و عید نوروز شاهد ورود مسافرین متعدد از اقصی نقاط کشورمان به استان بوشهر به ویژه شهرهای ساحلی مانند گناوه، دلوار و دیگر نقاط هستیم اما به نظر می رسد هنوز زیرساخت های لازم برای میزبانی شایسته از مسافرین در برخی از نقاط استان بوشهر از جمله شهر دلوار ایجاد نشده و مسافرینی که به این بخش از استان مراجعه می کنند با مشکلات متعددی مواجه هستند.

 

این مشکلات از نبودِ تعداد کافی مکان های اقامتی مانند هتل و رستوران گرفته تا کمبود سرویس های بهداشتی، فضاهای سبز در پارک ها، آنتن دهی تلفن های همراه، خیابان ها و جاده های استاندارد و بسیاری دیگر از معضلات را شامل شده که موجب می شود این مسافرین تنها یک بار میهمان استان بوشهر بوده و از سفر دوباره به استان به ویژه به مناطق بخش دلوار خودداری کنند.

 

در حال حاضر در حوزه ارتباطات به ویزه در بخش تلفن های همراه نه تنها مسافرین بلکه مردم و کسبه شهر دلوار و بخش ساحلی هم از عدم آنتن دهی تلفن های همراه گلایه داشته و علی رغم پیگیری های صورت گرفته اما هنوز گفته می شود مشکلات به قوت خود باقی است.

 

هم اکنون شهر دلوار به علت احداثِ مجتمع های تجاری متعدد در آن به یکی از قطب های تجاری و گردشگری استان بوشهر تبدیل شده است و مسئولین باید به این منطقه از استان بوشهر عنایت ویژه داشته باشند.

 

به بیان دیگر اگر مسئولین استان بوشهر در فکر افزایش تعداد مسافرین در راستای رشد و شکوفایی منطقه و در نتیجه افزایش درآمدهای مردم از طریق گردشگری و صنعت توریسم هستند می بایست زیرساخت های لازم برای ورود مسافرین و گردشگران را فراهم کنند تا هموطنانمان، استان بوشهر و شهر دلوار را در کنار دیگر نقاط توریستی کشور جزو اهداف گردشگری خود قرار بدهند.

 

شایسته نیست این تعداد از مجتمع های رنگارنگ تجاری در منطقه دلوار احداث شود اما این بخش از آنتن دهی مناسبِ تلفن های همراه از همراه اول گرفته تا ایرانسل بی بهره باشد.

 

بنابراین همچنان که پیشتر گفته شد لازمه افزایش ورود گردشگران به استان بوشهر به ویژه به مناطق گردشگری این استان ارتقای خدمات در همه حوزه ها بوده که شایسته است استاندار بوشهر به عنوان مدیر ارشد استان بدان عنایت ویژه داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان