کد خبر : 9073
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
-

بر اساس اعلام علوم پزشکی بوشهر؛

جوان ۳۷ ساله دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

جوان ۳۷ ساله دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
بوشهرنیوز: مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از انجام هشتمین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جاری خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، علیرضا باقری مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از انجام هشتمین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: جوان ۳۷ ساله سراج آبادی از توابع شبانکاره شهرستان دشتستان ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد.

 

وی اظهار داشت: این جوان که به دنبال خونریزی مغزی از ۶ روز قبل در بیمارستان شهید گنجی بستری بود، متأسفانه به دلیل وسعت آسیب به سر دچار مرگ مغزی شده و با تأیید تیم فراهم آوری اعضای پیوندی و پزشکان تأییدکننده دانشگاه اهدا عضو شد.

 

باقری اضافه کرد: با توجه به اعلام رضایت آن مرحوم در دوران حیات خود و رضایت خانواده مهربانش، اعضای پیکر محمد نیک‌خواه جوان ۳۷ ساله سراج آبادی از توابع شبانکاره شهرستان دشتستان برای پیوند به نیازمندان به دریافت عضو برداشت شد.

 

به نوشته فارس، وی تصریح کرد: کبد و هر دو کلیه این جوان جهت پیوند به بیماران نیازمند به عضو توسط دکتر خورشید جراح اعزامی از بیمارستان ابوعلی سینا شیراز برداشت شد.

 

مسئول مرکز فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: این یکصد و دومین برداشت عضو در استان بوشهر است و همچنین هشتمین برداشت عضو سال جاری در استان بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان