کد خبر : 9185
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
-

با نگاهی بر فعالیت های صورت گرفته؛

شهر دلوار به پیشواز بهار می رود+عکس

شهر دلوار به پیشواز بهار می رود+عکس
بوشهرنیوز: به نظر می رسد شهرداری با برنامه ریزی منسجم تر از گذشته در حال آماده سازی دلوار برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بوده تا همزمان با آغاز تعطیلات و حضور مسافرین نوروزی در دلوار، مسئولین و شهروندان این شهر بتوانند میزبان خوبی برای دیگر هموطنانمان باشند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، شهرداری دلوار جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی فعالیت های خود برای زیباسازی فضای شهری را افزایش داده است.

 

آسفالت کوچه ها، رنگ آمیزی جدول های شهری، جمع آوری نخاله ها، جمع آوری منظم پسماند و زباله های شهری، تنظیف معابر و خیابان ها از جمله فعالیت هایی است که شهرداری دلوار برای آماده سازی این شهر برای نوروز ۱۴۰۲ در حال انجام آنان است.

 

 

در حال حاضر اکثر کوچه های شهر دلوار یا آسفالت شده یا در حال زیرسازی برای آسفالت است.

 

همچنین شهرداری دلوار در سال جاری اکثر معابر و پیاده روهای این شهر را سنگ فرش کرده که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

 

 

چندی قبل یوسف توسلی، شهردار دلوار به رسانه ها گفته بود که به زودی این شهر حتی یک کوچه خاکی هم نخواهد داشت.

 

 

به نظر می رسد وعده های شهردار دلوار در حال تحقق است و اگر وضعیت به همین منوال پیش برود سال آینده این شهر کوچه خاکی نخواهد داشت.

 

بندر دلوار یکی از مهم ترین شهرهای استان بوشهر بوده که هم به جهت برخورداری از ساحل زیبا و هم احداث مجتمع های تجاری گوناگون همه ساله به ویژه در سال های اخیر پذیرای میهمانان بسیاری از اقصی نقاط کشور است.

 

 

اخیرا شهرداری دلوار با درک این مهم، اقدامات ارزنده ای برای رفع محرومیت ها و ارتقاء سطح خدمات هم برای شهروندان این شهر و هم مسافرین و میهمانان آن انجام داده است.

 

امسال اما به نظر می رسد شهرداری با برنامه ریزی منسجم تر از گذشته در حال آماده سازی دلوار برای پذیرایی از میهمانان نوروزی بوده تا همزمان با آغاز تعطیلات و حضور مسافرین نوروزی در دلوار، مسئولین و شهروندان این شهر بتوانند میزبان خوبی برای دیگر هموطنانمان باشند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان