کد خبر : 9225
تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
-

به مناسبت انتخاب به عنوان نایب رییس دوم مجلس خبرگان؛

پیامِ تبریکِ رییس شورای اسلامی شهر بوشهر به آیت الله حسینی بوشهری

پیامِ تبریکِ رییس شورای اسلامی شهر بوشهر به آیت الله حسینی بوشهری
بوشهرنیوز: رییس شورای اسلامی شهر بوشهر انتخاب آیت الله حسینی بوشهری به عنوان نایب رییس دوم مجلس خبرگان رهبری را به مردم استان بوشهر تبریک گفت.؛

به گزارش بوشهرنیوز، در پیام وحید نیک روش آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخاب حضرت آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری که از مفاخر استان بوشهر محسوب می شوند به عنوان نایب رییس دوم مجلس خبرگان رهبری مایه مباهات و مسرت است.

 

این انتخاب که بیانگر شایستگی، کارآمدی، لیاقت، بصیرت و توانمندی های علمی و عملی نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری است را به مردم ولایت مدار استان و همچنین به محضر مبارک ایشان تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

 

امروز استان بوشهر در سطح ملی و فراملی با مفاخر علمی و ارزشمندی همچون آیت الله حسینی بوشهری می درخشد و انتخاب نماینده مردم استان بوشهر در مجلس مهم و حساس خبرگان رهبری به عنوان نایب رییس دوم دلیل محکمی بر این مدعاست.

 

در پایان با تبریک اعیاد شعبانیه به مردم شریف استان بوشهر و ضمن آرزوی طول عمر، سلامتی و توفیق برای نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، موفقیت و بهروزی ایشان را از درگاه خداوند متعال مسئلت داشته و امیدواریم این عالم عامل، بصیر، انقلابی، ولایت مدار و مردمی در دفاع از حریم ولایت همچون گذشته ثابت قدم و استوار باشند.

 

وحید نیک روش
رییس شورای اسلامی شهر بوشهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان