کد خبر : 9369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
-

با نگاهی به وضعیت داروخانه های بوشهر؛

وقتی مسئولین استان بوشهر قادر به تامین شیرخشک کودکان نیستند

وقتی مسئولین استان بوشهر قادر به تامین شیرخشک کودکان نیستند
بوشهرنیوز: به نظر می رسد رفتار برخی مسئولین با سیاست های فرزندآوری همخوانی ندارد که شایسته است دستگاه های نظارتی و مسئولین ارشد استان با ورود به موضوع مشکلات موجود در حوزه تامین شیرخشک برای کودکان را رفع کرده تا خانواده ها در تامین تغذیه نوزادان و کودکان خود دچار دردسر و گرفتاری نشوند. ؛

بوشهرنیوز: از اواخر اسفندماه سال گذشته تاکنون شیرخشک کودکان به ویژه کودکانِ بالای یکسال در شهرستان های مختلف استان بوشهر کمیاب شده است.

 

گزارش های دریافتی حاکیست، در حال حاضر با مراجعه به داروخانه های بوشهر برای تهیه شیرخشک مثلا آپتامیل بالای یکسال، با پاسخ منفی متصدیان داروخانه ها مواجه می شویم.

 

مسئولین داروخانه ها هم با بیان این که شرکت مربوطه از توزیع شیر خشک خودداری کرده و آن را گاها به طور سهمیه ای توزیع می کند درمورد زمان رفع این مشکل اعلام بی اطلاعی می کنند.

 

این روزها در حالی شیرخشک و برخی داروها در استان بوشهر به ویژه مرکز استان کمیاب و گاها نایاب شده است که شهروندان بوشهری با افتتاح و راه اندازی انواع و اقسام داروخانه های شیک با مساحت های مختلف مواجه هستند. داروخانه هایی که به نظر می رسد به جای عرضه دارو به توزیع انواع و اقسام مکمل ها و پودرهای بدن سازی روی آورده و از اهداف اصلی خود فاصله گرفته اند.

 

در حال حاضر برخی خانواده ها به دلیل کمیاب بودن شیرخشک برای کودکان بالای یکسال خود مجبورند از شیرخشک های زیر یکسال استفاده کنند.

 

به نظر می رسد رفتار برخی مسئولین با سیاست های فرزندآوری همخوانی ندارد که شایسته است دستگاه های نظارتی و مسئولین ارشد استان با ورود به موضوع مشکلات موجود در حوزه تامین شیرخشک برای کودکان را رفع کرده تا خانواده ها در تامین تغذیه نوزادان و کودکان خود دچار دردسر و گرفتاری نشوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان