کد خبر : 9409
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
-

مسئولین چاره اندیشی کنند؛

از مسئولین اصرار از جایگاه داران انکار/اندر حکایتِ این روزهای کارت سوخت

از مسئولین اصرار از جایگاه داران انکار/اندر حکایتِ این روزهای کارت سوخت
بوشهرنیوز: در حالی که مسئولین اصرار دارند در تمام جایگاه های سوخت کارت به اندازه کافی وجود داشته و رانندگان می توانند بدون دغدغه برای خودروهای خود سوخت گیری کنند اما متصدیان این جایگاه ها نظر دیگری دارند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، روز سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در برخی جایگاه های سوخت بوشهر سوخت گیری بدون کارت شخصی انجام نمی شد و این موضوع نارضایتی زیادی در بین رانندگان ایجاد کرد.

 

متصدی یکی از جایگاه های سوخت در پاسخ به خبرنگار پایگاه خبری “بوشهرنیوز” گفت که کارت سوخت جایگاه دارای محدودیت شده و قادر به ارایه خدمات نیست.

 

وی در پاسخ به رانندگانی که خودروی آنان فاقد کارت سوخت بود توصیه می کرد از جایگاه های دیگر استفاده کنند.

 

شب گذشته در برخی جایگاه های سوخت شهرهای اطراف مرکز استان بوشهر نیز به دلیل کمبود کارت سوخت صف های طویل خودرویی ایجاد شده بود.

 

به نظر می رسد محدودیت حجمی که اخیرا برای جایگاه های سوخت درنظر گرفته شده است در بروز مشکلات شب گذشته بی تاثیر نباشد.

 

در حالی که مسئولین اصرار بر وجود کارت سوخت به اندازه کافی در جایگاه های سوخت دارند اما متصدیان این جایگاه ها از کمبود این کارت ها سخن می گویند.

 

اگرچه اجرای طرح سوخت گیری خودروها با کارت های شخصی فواید فراوانی دارد اما مسئولین باید به این نکته مهم عنایت داشته باشند که عدم نظارت بر جایگاه های سوخت و تشکیل صف های طولانی خودرویی به هر دلیلی که باشد علاوه بر این که موجب نارضایتی مردم خواهد شد باعث سوء استفاده بعضی رسانه های معاند و تشویش اذهان عمومی می شود.

 

شایسته است شرکت پخش فرآورده های نفتی بوشهر با اعزام بازرسین به جایگاه های سوخت استان بوشهر موضوع را به طور جدی بررسی کرده و اجاره ندهد برخی جایگاه ها ی سوخت با بعضی سهل انگاری ها موجب نارضایتی مردم شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان