کد خبر : 9432
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
-

بازرس کل استان بوشهر خبر داد؛

محکومیت یک مدیرکل و معاونین سابق در استان بوشهر

محکومیت یک مدیرکل و معاونین سابق در استان بوشهر
بوشهرنیوز: بازرس کل استان بوشهر از حکم محکومیت بدوی یک مدیرکل و معاونین سابق در استان بوشهر خبر داد.؛

به گزارش بوشهرنیوز، اسحاق شهبازی اظهار کرد: نظر به بازرسی‌های انجام شده از عملکرد مالی یکی از دستگاه‌های اجرایی استان، حجم قابل توجهی تخلفات و سو جریانات مالی شناسایی شد.

 

وی افزود: متهمین تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و پس از صدور کیفرخواست، حکم محکومیت مدیر کل سابق و هفت نفر از کارمندان در دادگاه بدوی صادر شد.

 

بازرس کل استان بوشهر بیان کرد: همچنین طی روزهای اخیر احکام محکومیت اداری چهار کارمند متخلف در دو دستگاه دولتی دیگر در استان صادر شد.

 

وی اضافه کرد: این افراد به جرم تصرف غیر قانونی در وجوه دولتی، اختلاس، تنظیم قراردادهای صوری، جعل سند رسمی و استفاده از سند مجعول و سو استفاده از موقعیت شغلی مجموعاً به ۵۷ سال حبس تعزیری، رد مال ۱۶۳ حلقه لاستیک ماشین آلات سنگین، جریمه نقدی به میزان بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و ۵۱۸ ضربه شلاق محکوم شدند.

 

بازرس کل استان بوشهر در خصوص محکومیت چهار کارمند متخلف گفت: در پرونده‌ای دیگر با صدور حکم محکومیت توسط هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان از انتصاب ۲ کارشناس به پست‌های حساس و مدیریتی جلوگیری به عمل آمد و ۲ رئیس اداره نیز در یکی دیگر از دستگاه‌های اجرایی استان تنزل پست سازمانی گرفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان