کد خبر : 9809
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۴۶
-

در راستای رشد فوتبال در استان بوشهر صورت گرفت؛

آغاز به کار آکادمی طارمی در بوشهر

آغاز به کار آکادمی طارمی در بوشهر
بوشهرنیوز: مهدی طارمی ملی پوش بوشهری تیم فوتبال پورتو پرتغال گفت: برای کمک به رشد و ارتقای فوتبال پایه بوشهر، باشگاه شهریار در قالب آکادمی پایه‌گذاری کرده و فعالیت آن آغاز شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، مهدی طارمی در نشست با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار کرد: برنامه ریزی علمی ورزشی برای رشد فوتبال استان بوشهر ضروری است.

 

وی افزود: توجه به فوتبال پایه‌ای می تواند زمینه‌ساز شناسایی و پرورش استعدادها باشد که با توجه به غنای این استعداد در استان بوشهر، می‌توان امیدوار به پرورش نسل جدید اما تاثیرگذار این ورزش برای آینده استان و کشور بود.

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با تقدیر از مهدی طارمی برای تأسیس آکادمی فوتبال شهریار بوشهر، عنوان کرد: طارمی الگوی ورزشی و اخلاقی شاخصی برای نسل نوجوان و جوان کشور به شمار می‌رود.

 

آکادمی مهدی طارمی در بوشهر آغاز به کار کرد

به نوشته ایرنا، یاسر جمالی افزود: امیدواریم با یک همکاری مطلوب از این بستر مناسب و فرصت عالی برای رشد و تعالی فوتبال پایه و استعدادیابی بهره ببریم و در زمان بندی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، ثمره‌ آن را در فوتبال استان و کشور ببینیم.

 

وی ادامه داد: تاریخچه‌ ورزش استان بوشهر ثابت می‌کند استعدادهای ورزشی فراوانی در این استان وجود دارد که اگر به موقع شناسایی، هدایت و نگهداشت شوند پشتوانه ارزشمندی برای ورزش استان و کشور خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان