کد خبر : 9926
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
-

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر عنوان کرد؛

توقیف شناورهای بی هویت صیدکننده میگو در بوشهر

توقیف شناورهای بی هویت صیدکننده میگو در بوشهر
بوشهرنیوز: فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر گفت: شناورهای بدون هویت که به صورت غیر مجاز اقدام به صید میگو به ارزش 100 میلیون تومان کردند، شناسایی و توقیف شدند.؛

به گزارش بوشهرنیوز، سرهنگ سیدعبدالکریم غلامی، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح دریابست تا ۱۶ مردادماه امسال، اظهار داشت: در آستانه آغاز فصل صید میگو دریابست از ۱۱ تا ۱۶ مرداد ماه تعیین شده و در این فاصله صید هرگونه آبزیان در خلیج فارس ممنوع است.

 

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیته صید شیلات استان بوشهر، صید میگو برای قایق‌ها از ۱۷ و لنج‌های صیادی از ۱۸ مرداد آغاز می‌شود که گرفتن مجوز برای صید میگو الزامی است.

 

این مقام مسؤول بیان داشت: به‌دنبال تشدید و افزایش بیش از پیش برخورد با صید غیر مجاز هستیم و با خاطیان و متخلفان حوزه صید و صیادی در خلیج فارس برخورد قاطع می‌شود.

 

غلامی اضافه داشت: به‌منظور جلوگیری و مبارزه با صید غیر مجاز میگو از سوی شناور‌های متخلف، عوامل گشت یگان حفاظت منابع آبزیان در خلیج‌فارس محدوده شهرستان تنگستان و دیر تعداد چهار فروند قایق بدون هویت را به علت تخلف صید و صیادی بدون کسب مجوز شیلات و صید ممنوعه ترال توقیف کردند.

 

وی عنوان کرد: از این شناور‌ها مقدار ۶۲ کیلوگرم میگو، ۲۲ جفت تخته، تور، طناب و دیرک صید ترال قایق به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان کشف و توقیف شد و پرونده تخلفاتی برای این شناور‌ها تشکیل و برای سیر مراحل قضائی به مرجع قضائی ارسال شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان