کد خبر : 9037
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱
-

بر اساس شنیده ها؛

اختلافات بین شهردار و شورا بالا گرفت/احتمال استیضاح شهردار بندر دلوار

اختلافات بین شهردار و شورا بالا گرفت/احتمال استیضاح شهردار بندر دلوار
بوشهرنیوز: شنیده ها حاکیست عملکرد شهردار دلوار موجب نارضایتی برخی اعضای شورای این شهر شده است.؛

به گزارش بوشهرنیوز، گفته می شود برخی اعضای شورای شهر دلوار به دلیل عدم موفقیت شهردار در برنامه هایی که پیشتر ارایه داده بود خواستار برکناری یوسف توسلی هستند.

 

البته چندی قبل یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دلوار در فضای مجازی با انتشار متنی علیه شهردار این شهر، از استعفای خود خبر داده بود. استعفایی که گفته می شود پذیرفته نشد و این عضو شورای شهر دلوار همچنان در حال فعالیت می باشد.

 

اکنون اما شنیده می شود چندتن دیگر از اعضای شورای شهر دلوار نیز در جلسات نیمه خصوصی خواستار برکناری شهردار با استعفا یا استیضاح وی شده اند.

 

به نظر می رسد اختلافات بین شهرداری دلوار از یک سو و برخی اعضای شورای اسلامی این شهر از سوی دیگر به بالاترین حد خود رسیده و با تداوم چنین روندی دودِ آن به چشم مردم خواهد رفت.

 

شهر دلوار به دلیل احداث مجتمع های تجاری گوناگون و همچنین به علت برخورداری از ساحل زیبا و بکر به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری استان بوشهر مطرح می باشد اما به نظر می رسد علی رغم این پتانسیل ها و به دلیل ناتوانی برخی مسئولین آن در خدمات رسانی مطلوب به منطقه، آنطور که باید در حوزه زیرساختی پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته است.

 

از طرفی کمتر از سه ماه دیگر به پایان سال و ورود مسافرین نوروزی به این شهر باقی مانده است و اگر اختلافات کنونی همچنان تداوم یابد باید منتظر نابسامانی هایی در حوزه خدمات رسانی در ایام نوروز به مسافرین نوروزی باشیم.

 

موضوعی که ممکن است موجب خدشه دار شدن نام دلوار در اذهان مسافرین و عدم سفرِ دوباره آنان به این بخش از استان بوشهر شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

ایران و جهان